Customer Service Agent till Volvo Car Kista

Customer Service Agent till Volvo Car Kista

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av en modern Kundservice i en föränderlig bransch? Bilbranschen utvecklas snabbt och digitalisering sker både av bilen som fordon och i kommunikation med kunder. Här finns det höga ambitioner och vi letar nu efter dig som vill vara med på denna utvecklingsresa. Känns detta intressant? Varmt välkommen med din ansökan!

OM FÖRETAGET

Volvo Car Kista är ett av världens ledande varumärken inom bilindustrin. De ligger i framkant när det kommer till grön omställning och innovation inom branschen. Stort fokus ligger på att erbjuda kunderna den bästa upplevelsen i samband med köp av bil eller utförande av verkstadstjänst.

Vi berättar mer djupgående om företaget vid intervjun.

OM TJÄNSTEN

Nu söker Workz en Customer Service Agent till Volvo Car Kista. Idag består kundserviceteamet av fyra härliga och kompetenta medarbetare, som tillsammans arbetar tätt och ansvarar gemensamt för att leverera en kundservice i världsklass! I denna roll vägleder du kunder, verifierar behov och ärenden samt följer upp olika typer av frågeställningar. Du har daglig kontakt med alla delar av verksamheten och samarbetar nära med second line.

Supporten sker via telefon, chatt och mejl. Företaget har sitt ljusa och fräscha kontor placerat i Sollentuna.

VEM ÄR DU?

För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du har en stor passion för kundupplevelsen och trivs i en bransch som genomsyrar förändring. Du är en glädjespridare med en positiv inställning som besitter en god kommunikativ förmåga, både digitalt som muntligt och sätter stor vikt i att agera professionellt i ditt bemötande. Då rollen innebär mycket samarbete, både internt som externt är du en lagspelare som ser värdet i att samarbeta. Du är trygg i din roll, lyhörd och anpassar din service utefter kundernas behov. Vidare är du pålitlig, ansvarstagande och trivs i en fartfylld och dynamisk miljö, där du har enkelt för att fokusera och hantera press på ett effektivt sätt.

Eftergymnasial utbildning och tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice. B-körkort är meriterande men inget krav.

VI SÖKER DIG SOM

• Har en fullständig gymnasieutbildning
• Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska
• Har en god datorvana
• Har erfarenhet från ett servicerelaterat yrke


PRAKTISK INFORMATION

Start: Mitten av december 2022 alternativt början av januari 2023
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Enligt överenskommelse och kollektivavtal
Placering: Sollentuna
Arbetstider: Måndag - fredag mellan 07:00 - 16:00, 08:00 - 17:00 eller 09:00 - 18:00

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sida fullt ut i din utveckling.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!

ANSÖKAN

Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 januari 2023
  • Ansök senast: 27 januari 2023

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024