OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ATG växer, och vi behöver bli fler!
I en bransch där det händer väldigt mycket, väldigt fort behöver vi alltid ambitiösa, drivna och engagerade medarbetare som vill hänga med på resan mot att leverera världens bästa spelupplevelse.
På ATG är våra medarbetare otroligt viktiga – de är till och med vår allra viktigaste tillgång. Vår ambition är att vara en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare och vi arbetar aktivt med mångfald, jämställdhet och lika möjligheter. Här satsar vi på friska och nöjda medarbetare genom att bland annat erbjuda en företagstränare som arbetar heltid med vår hälsa och vårt välmående. Vi har dessutom flexibel arbetsplats och molnbaserade arbetsverktyg som möjliggör för bättre samarbeten mellan avdelningar.
Nu rekryterar vi en till flera timanställda till vår Kundservice!
Om rollen
Kundservice är en central del i ATGs verksamhet med målet att generera mycket nöjda kunder och ombud. Vi letar därför efter dig som brinner för kundservice och vill vara vårt positiva ansikte utåt. Vi erbjuder spel på Häst, sport och casino.
Som timanställd medarbetare på Kundservice erbjuder vi en spännande arbetsplats med positiv energi och engagerade medarbetare. Där vi respekterar varandra och att ta ägarskap är en självklarhet för oss.
Dina arbetsuppgifter som kundservicemedarbetare kommer bland annat bestå av:
• Ge kundservice via inkommande telefonsamtal, e-post samt funktionens övriga kanaler
• Registrera och hantera ärenden i vårt ärendehanteringssystem (POB).
• Ta vidare relevant information från kunder eller butik till ansvarig del på företaget
I tjänsten arbetar vi skift då vi har bemanning från tidig morgon till sen kväll och söker efter dig som är intresserad av att arbeta 50%, 25% - eller mer/mindre. I rollen kommer du arbeta både dag, kväll och främst helger.
Vem är du?
Vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning förslagsvis som student. Du är flytande i både svenska och engelska, i tal och skrift, då en stor del av arbetet innebär kommunikation med interna och externa kontaktytor.
Som person tror vi att du är ansvarsfull, stresstålig och har en känsla för vad det innebär att ge service i världsklass! Du drivs av att jobba tillsammans med andra i en roll med många kontaktytor och har därmed en god kommunikationsförmåga. Vidare är gott omdöme, ödmjukhet och positiv inställning egenskaper som är viktiga för oss i jakten på vår nästa medarbetare. Vi kommer i processen lägga stor vikt vid att du är en lagspelare- som har en teamkänsla och tycker om att hjälpa och hjälpas av dina kollegor.
Meriterande för tjänsten
• Arbetslivserfarenhet från en roll inom kundservice och/eller annat serviceyrke
• En god datorvana
• Teknisk förståelse
• Intresse för spel och/eller sport
Kontakta oss!
Tjänsten är en visstidsanställning. Vi jobbar med löpande urval och behandlar därmed ansökningar efter ansökningsdatum så vänta inte med din ansökan då den kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi ser fram emot din ansökan!
Om du har frågor är du välkommen att kontakta Mattias Petersson, Manager customer service operation, mattias.petersson@atg.se eller Alva Hellberg, Talent Acquisition Partner, alva.hellberg@atg.se.
Historien om ATG
I över 45 år har ATG verkat i hästsportens tjänst, där hela vårt överskott gått tillbaka till våra ägare, den svenska trav- och galoppsporten – det tänker vi fortsätta med. På den nya spelmarknaden ska ATG fortsatt vara hästnäringens motor och verka för en spelbransch som mår bättre imorgon än idag. Spelansvaret är, och förblir, vår absolut viktigaste hållbarhetsfråga. Vårt kundlöfte är att erbjuda våra kunder spännande spelupplevelser på ett schysst och smidigt sätt. I dag är vi närmare 400 personer som arbetar på ATG och vi behöver bli fler. Förutom en inspirerande och engagerande arbetsmiljö erbjuder vi en heltidsanställd företagstränare, eget modernt gym med möjlighet att träna under arbetsdagen, och flexibla arbetstider.
Vi vill skapa världens bästa spelupplevelse – häng med!