OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
___________________________________________________________________________________________
Häng med på resan med Jollyroom – e-handeln som startade år 2010 och nu dominerar Nordens marknad som den största onlinebutiken för barn- och babyprodukter. Vi strävar efter att erbjuda inte bara produkter, utan en total livsstilsupplevelse, för föräldrar i Europa.
Med över 2 miljoner nöjda kunder och ett sortiment som omfattar produkter för gravida, nyfödda och barn till 12 år, är vi inte bara en butik, vi är en destination för barnfamiljen. Vi brinner för att göra familjelivet enklare, roligare och mer inspirerande genom att erbjuda de bästa varumärkena och de senaste produkterna. Men vi nöjer oss inte där - vi är på en ständig resa mot att bli bäst i Europa. Vår nya bas, Campus Jollyroom strax utanför Göteborg, är en plats där innovation möter passion. Här huserar vårt stora, moderna kontor, toppmoderna lager på 55 000 kvm och ett showroom som tar kundupplevelsen till en ny nivå. Vi tror på att investera i våra 400 medarbetare, därför har vi även ett välutrustat stort personalgym på plats för att se till att vårt team är i toppform för att möta våra högt uppsatta mål.
Men det slutar inte där. Med fysiska butiker i Stockholm och Oslo expanderar vi vårt grepp över den europeiska marknaden. Vi är inte bara med i spelet - vi är här för att vinna. Och du kan vara en del av det här vinnande laget.
Vi letar ständigt efter talanger som delar vår passion och vår drivkraft att göra skillnad. Så om du är redo att vara en del av något stort, om du är hungrig efter utmaningar och redo att ta nästa steg i din karriär, då är Jollyroom platsen för dig.
Vi behöver förstärkning till vårt kundtjänstteam! Vill du vara med och leverera service i toppklass till våra kunder? I så fall finns här en möjlighet du inte vill missa!
Som Customer Service Agent har du följande arbetsuppgifter:
- Hjälpa våra kunder via telefon, email, och sociala medier
- Retur- och reklamationshantering
Vi söker dig som kan jobba:
- Heltid under 3 månader (4/11- 31/1).
- Målbaserat med coachande och stöttande chef.
Vi tror att du har följande bakgrund:
- Jobbat med kundservice eller inom servicebranschen (McDonalds, butik, tidningsleverans) tidigare
- Är datorvan och har lätt att lära dig nya system
- Drivs av tydliga målsättningar och att nå dessa
- Är strukturerad, god kommunikativt
- Pratar och skriver flytande i svenska och engelska för att kunna serva våra kunder
- Meriterande med andra språk som tex norska, finska, danska, tyska
Har du dessutom tidigare jobbat i SAP, med konsumentköplagen eller har kunskap inom GDPR - ja då är det vi som slänger oss på luren till dig.
Fördelar med att jobba hos oss:
- Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch
- Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team!
- Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar
- Kollektivavtal för alla anställda
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
- Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning.
Praktisk information och upplägg:
- Start: 4 november
- Omfattning: Visstidsanställning
- Arbetstider: Måndag-fredag kl. 8-17
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111
Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn och Instagram! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.