OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en ansvarsfull och flexibel person som brinner för att leverera kundservice utöver det vanliga? Vi söker dig som vill vara en del av att skapa minnesvärda ögonblick för våra gäster i Trelleborg!
I rollen som Customer Service and Check-In Agent är du ansiktet utåt för Stena Line och en viktig del av våra gästers första intryck inför deras resa med oss. Här får du arbeta med gästservice på flera olika sätt, där din huvudsakliga uppgift är att säkerställa en smidig, säker och effektiv incheckning. Du kommer att vara den vänliga rösten över check-in disken, telefonen eller mail som alltid redo att hjälpa till, lösa problem och vägleda!
Vi är dedikerade till att göra saker rätt, om något inte lever upp till våra gästers förväntningar vill vi höra och rätta till det. Därför kommer du även att ansvara för reklamationer och klagomålshantering.
Några arbetsområden:
- Incheckning
- Bokning
- Kundservice via mail, telefon och över disk
- Hittegodshantering
- Reklamationshantering
- Administration och dokumentation
Vad vi kan erbjuda dig
Du kommer att ingå i ett härligt team som samarbetar tätt tillsammans, förutom kollegorna i Trelleborg kommer du även att samarbeta med kollegor i andra delar av Europa.
Du kan förvänta dig att få ett fartfyllt och roligt arbete där den ena dagen inte är den andre lik. Hos oss får du möjligheten att utvecklas, alltid med våra gäster i fokus. Vår verksamhet pågår dygnet runt, under årets alla dagar och ditt främsta fokus kommer vara service till våra gäster. Din arbetstid är förlagd dagtid, kvällstid och helg i ett rullande schema.
Som anställd hos Stena Line Sverige har du även tillgång till våra förmåner som bland annat innehåller rabatterade resor, friskvårdsbidrag, varierande träningserbjudanden, tillgång till vår förmånsportal och mer!
Vem är du?
Hos oss på Stena Line är din personlighet lika viktig som din kompetens. Oavsett vilken roll du har hos oss är välkomnande, omtänksam och pålitlig beteenden som guidar dig i ditt dagliga arbete och utmaningar som du kan möta.
Vi tror att du uppskattar ett arbete med mycket fart och fläkt men där du står som en trygg, lugn punkt och kan behålla ett fokus för att prioritera dina arbetsuppgifter. Du har ett lösningsorienterat och flexibelt förhållningssätt, där du kan anpassa och prioritera ditt arbete utefter verksamhetens behov. Vi tror också att samarbete är viktigt för dig, tillsammans med dina kollegor stöttar ni varandra i det dagliga arbetet.
Dina måsten:
- Tidigare arbetserfarenhet av kundservice
- Erfarenhet av reklamationshantering
- Utmärkta kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Kunskap i tyska är ett stort plus, dock inget krav
- God datorvana, såsom Excel
- Körkort (B)
Intresserad?
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 88 % med 6 månaders provanställning, med placering i Trelleborg. Du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt, men dock senast 17:e december, 2023. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vi har kollektivavtal Unionen som du kan kontakta för mer information.
Om du har några frågor angående tjänsten får du gärna kontakta vår Customer Service and Check-In Duty Manager Jenny Anderberg via mail, jenny.anderberg@stenaline.com. Har du frågor angående rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Hanna Gustavsson, Talent Acquisition Partner, hanna.gustavsson@stenaline.com
Vi undanber oss vänligen direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Om Stena Line
Som ledaren inom hållbar sjöfart har Stena Line Europas största linjenätverk och fokuserar på transport av både passagerare och frakt. Vi är redan över 5,900 medarbetare över hela Skandinavien, runt om i Storbritannien och Baltikum och det är tillsammans vi skapar vår framgång. Resan börjar med oss!
På Stena Line har vi en vision om att allt hänger ihop. Genom att sammanföra människor och varor möjliggör vi tillväxt för både företag och samhället. Vi befinner oss just nu på en spännande resa som drivs av teknik och nya digitala vanor, vilket utvecklar vår verksamhet och skapar värde för våra kunder.
Att arbeta på Stena Line är synonymt med en säker arbetsplats och en bra balans mellan arbete och fritid. För oss är det viktigt att vi arbetar för att upprätthålla och utveckla en arbetsmiljö som är hållbar, fri från trakasserier och som ger lika möjligheter till alla. Vi tror på jämlikhet, mångfald och inkludering – och välkomnar alla sökande.
Kontaktpersoner på detta företaget
UlfRöbel, Restaurangservicechef
031-360 17 40