Customer Service and Logistics Coordinator

Customer Service and Logistics Coordinator

Arbetsbeskrivning

ValueOne söker en Customer Service and Logistics Coordinator för ett konsultuppdrag hos ett tillverkande företag i Göteborg. Uppdraget ska tillsättas snarast.

ValueOne är specialister inom Supply Chain Management - inköp och logistik. ​Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning och rekryteringsstöd inom vårt specialistområde samt verksamhetsutveckling av företags funktion för Supply Chain avseende strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens.

Vi kan erbjuda en mängd olika uppdrag på alla nivåer inom Supply Chain Management. Som konsult hos ValueOne ingår du i ett professionellt och driftigt team bestående av de främsta konsulterna inom inköp och logistik. Väljer du att gå med i vårt team erbjuds du:

marknadsmässig lön, som du själv kan påverka
tjänstepension
sjuk- och vårdförsäkring 
friskvårdsbidrag
personlig coachning och karriärrådgivning
nätverksträffar med kompetenta kollegor och Supply Chain professionals genom återkommande event och föreläsningar 
kompetensutveckling genom världsledande individanpassade utbildningar och kurser inom Supply Chain tack vare vårt partnerskap med CIPS (www.cips.org)

Om rollen

Uppdraget som Customer Service and Logistics Coordinator är en serviceinriktad roll och kommer att ge dig möjlighet att utvecklas ger tillfälle att utvecklas inom  logistik och kundservice.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:  

Hantera kundärenden via mail, team och telefon
Orderhantering och fakturering
Planera och boka transport
Arbeta med exportdokumentation
Administration och garantihantering
Skadehantering

Erfarenhet och kompetens

Den vi söker för uppdraget bör ha tidigare erfarenhet av liknande servicearbete inom logistik och kundservice. Du är skicklig på att kommunicera med andra och behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift. Du bör även ha goda kunskaper i Microsoft Office.

Ansökan  

Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänster löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta Per Nyberg på telefon: 073-1520278 alternativt 010 332 29 20.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ValueOne AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2023
  • Ansök senast: 14 november 2023

Besöksadress

Cylindervägen 12
None

Postadress

Cylindervägen 12
Nacka Strand, 13126

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024