Customer Service Assistance

Arbetsbeskrivning

Är du vår nya stjärna inom kundservice?
Just nu expanderar vi och söker en medarbetare som ska stötta vår egen organisation med kundservice och sälj hos Jaguar, Land Rover & Hyundai i Danmark och Sverige.
Tillsammans med Lead & Customer teamet kommer du ha möjlighet att driva utvecklingen framåt och sätta din prägel inom kundservice och sälj. Du kommer att vara spindeln i nätet och arbeta med att upprätthålla hög servicenivå gentemot nya och befintliga kunder samt supportera potentiella kunder och återförsäljare. Du kommer att samarbeta tätt med dina kollegor inom både sälj och marknad.
Dina övergripande arbetsuppgifter kommer att vara:
- Arbeta systematiskt i ServiceDesk med kundsupport
- Arbeta i CRM med kundresan
- Hantera inkommande servicesamtal och emails
- Hantera våra chatt-funktioner på hemsidor tillsammans med en extern partner
- Ringa kunder för olika typer av bokningar
- Bearbeta befintliga och nya kunder
Vem är du?
- Du har god erfarenhet av att jobba med service från tidigare arbeten
- Du har en förmåga att skapa förtroende och gentemot nuvarande och potentiella kunder
- Du har en god förståelse för säljprocessen och uthållighet att skapa resultat
- Du är service-minded och lyhörd inför kundens behov
- Du har goda administrativa kunskaper och en förmåga att arbeta strukturerat
- Du är flytande i tal och skrift; Danska & Svenska
Som ett led i utvecklingen av Jaguar, Land Rovers och Hyundais försäljningsökning i Sverige har vi nu en möjlighet för dig som är en do:er med ett genuint intresse för service och sälj. Du får arbeta med spännande varumärken, i fina lokaler på mycket pendlingsvänlig adress i Hyllie.
Ta chansen och ansök idag!
Vi intervjuar löpande med sista ansökningsdatum 26 september. Om du har några frågor gällande tjänsten vänligen kontakta: Lead & Costumer Operations Manager Richard Lundberg +46 7 04 49 88 32. Har du några frågor gällande rekryteringsprocessen vänligen kontakta Amanda Lindgren +46 7 03 89 88 04.

Nic Christiansen Gruppen
Gruppen är en ledande aktör i den nordiska automotive branschen, och sysselsätter cirka 775 anställda som hjälper till att skapa en årlig omsättning på cirka 9,4 miljarder DKK. Koncernen är verksam i Danmark, Norge, Sverige, Finland och Baltikum. Nic. Christiansen Gruppen består av en rad bolag vars huvudsakliga verksamhet är import och detaljhandel av bilar, reservdelar och tillbehör, samt finansiering och leasing av bilar. Våra värderingar anständighet, integritet, ambition, gemenskap och passion genomsyrar vårt arbete varje dag. Detta kommer bland annat till uttryck i vår närvaro med kunder, kollegor samt samarbetspartners, och våra medarbetare är drivkraften för vår framgång. Malmökontoret huserar ca 40 medarbetare och fokuserar främst på importen av Hyundai, Jaguar och Land Rover i Sverige.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BC SWEDEN AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 september 2021
  • Ansök senast: 27 september 2021

Postadress

Arenagatan 8B
MALMÖ, 21533

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024