OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten Ett ledande globalt medicintekniskt företag, söker en kundservicemedarbetare till sitt kontor i Stockholm. Här får du möjligheten att arbeta i en dynamisk och spännande miljö med varierande arbetsuppgifter och nära samarbete med erfarna kollegor. Tjänsten innebär att överträffa kundernas förväntningar genom att ge förstklassig service och hantera inkommande ärenden effektivt.
Dina framtida arbetsuppgifter Som Customer Service Assistant kommer du att ha en central roll i att säkerställa smidiga processer och nöjda kunder. Du kommer att:
Registrera kundorder.
Ta hand om fakturering och kreditering.
Kontrollera, paketera och skicka iväg varor som är beställda av kunden.
Hantera kundreturer och låneutrustning till kunder.
Hantera inkommande ärenden såsom beställningar och förfrågningar via mail och telefon.
Vi söker dig som Vill överträffa våra kunders förväntningar och kan arbeta självständigt, men som samtidigt är en flexibel och aktiv bidragsgivare till teamet. Du har god social kompetens, lätt för att bygga relationer och är öppen för ny kunskap. Erfarenhet av kundservice är fördelaktigt men inget krav. Du bör vara strukturerad, ha god inlärningsförmåga, stor arbetskapacitet och vara inställd på en vardag med varierande arbetsuppgifter. Du behärskar gärna Microsoft Office-paketet och talar svenska och engelska.
Övrig information
Start: Omgående
Plats: Kundens kontor i Stockholm
Omfattning: Heltid, 100%
Anställningsform: Konsultinhyrning under 12 månader med möjlighet till förlängning
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.
En bakgrundskontroll kan komma att genomföras på slutkandidat. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: Vanliga frågor och svar om bakgrundskontroller.
Om kundenVår kund är ett globalt medicintekniskt företag som är engagerat i att hjälpa kirurger att behandla patienter bättre. Företaget är världsledande inom sitt område och har en stark närvaro i Sverige. Här får du möjligheten att vara en del av ett företag som ständigt utvecklas och förbättrar vården.
Om WrknestPå Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.