OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Till vår omtyckta kund Becton Dickinson (BD) söker vi en Customer Service back order specialist till en bred och spännande roll. Hos BD får du möjlighet att arbeta på ett internationellt företag med intressanta produkter inom medicinteknik som gör skillnad, på riktigt.
Här får du chansen att ingå i en organisation med god dynamik och positiva medarbetare som trivs på sin arbetsplats. Att företaget dessutom sitter i trevliga och moderna lokaler i Marievik med utsikt över vattnet är ju helt klart ett stort plus. Varför inte ta en skön lunchpromenad längs med Årstaviken och när sommaren kommer kanske till och med ta ett dopp från bryggan? Är du en badkruka? Inga problem - det är helt okey att bara ta med sig sin lunch och njuta i solen på land. Man har också möjlighet att jobba några dagar i vecka hemifrån om man så skulle vilja. Och detta även post-Covid.
Rollen i stora drag
Du kommer ingå i ett nordiskt team och tillsammans med dina kollegor ger du service till företagets nordiska kunder som mestadels är verksamma inom landsting, privatkliniker och universitet. Det är en varierande och koordinerande roll med flera kontaktytor - både internt och externt och där den mesta korrespondensen sker via mail.
Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och förväntas pågå 12 månader med möjlighet till förlängning.
Arbetsuppgifter
I rollen som Customer Service back order specialist har du bland annat följande arbetsuppgifter:
• Ansvara för beställningar av produkter som tillfälligt är slut i lager
• Allokera restorder i samarbete med de olika affärsområdena
• Ersätta back order produkter mot alternativa produkter
• Informera säljavdelningen om lagersaldo
• Informera sälj om skickade produkter
• Tracka ankomst för Back order produkter
• Skapa VIP Back order listor till vissa drabbade kunder
• Ha kontakt med inventory planners om tillgänglighet
Din bakgrund
För denna roll söker vi dig som behärskar som behärskar norska, danska, svenska eller finska och har följande bakgrund:
• Tidigare erfarenhet av kundservice och/eller administration
• Mycket goda/flytande kunskaper i engelska
• Mycket goda/flytande kunskaper i något/några av de nordiska språken, helst svenska och finska!
• God systemvana och kunskaper i Officepaketet
• Tidigare erfarenhet inom sjukvård är meriterande
Personligt
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad och kommunikativ, du trivs med att ta kontakter med kunder och kollegor då det krävs för detta jobb. Du är noggrann och metodisk samt bidrar till ett positivt klimat. Vidare är du ansvarstagande och ser till så att dina arbetsuppgifter inte blir liggandes.
Varaktighet/Arbetstid
Varaktighet: Start så snart som möjlighet och uppdraget förväntas vara under minst 12 månader.
Arbetstider: Mån-tors 8-16:30. Fre. 8-16.
Intresserad av tjänsten?
Vad kul! Sök tjänsten redan i dag. Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om Becton Dickinson
Becton Dickinson (BD) är ett globalt medicintekniskt företag som arbetar med att förbättra medicinsk upptäckt, diagnostik och leverans av vård genom Advancing the world of health. De arbetar för att öka säkerheten för patient och vårdpersonal samt utveckla teknik som möjliggör medicinsk forskning och kliniska laboratorier. Becton Dickinson erbjuder innovativa lösningar som hjälper till att främja medicinsk forskning och genomik, förbättra diagnos av infektionssjukdomar och cancer, förbättra medicinering, främja infektionsbekämpning, utrusta kirurgiska och interventionella procedurer samt stödja hanteringen av diabetes.
BD har sitt nordiska huvudkontor i Marievik i Stockholm. De sitter i nya och fräscha lokaler med utsikt över vattnet. Becton Dickinson AB har dotterbolag i Danmark, Finland och Norge och sitt centrallager i Belgien där det mesta av distributionen utgår i från. På huvudkontoret i Stockholm finns utöver kundserviceavdelningen även sälj- och marknad, IT, HR samt ekonomiavdelning.
The Place – Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Några förmåner som medarbetare hos The Place:
• En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
• Onboardingplan
• Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
• Friskvårdsbidrag
• Specialerbjudanden
• Mentorskap
• Nätverksträffar
• Kompetensutveckling