Customer Service Consultant till global kund i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Besitter du flytande kunskaper i danska och svenska? Är du serviceinriktad och har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt? Då kan detta vara något för dig! Vi söker just nu en Customer Service Consultant till vår väletablerade och globala kund i Solna, Stockholm! Uppdraget är på heltid och förväntas starta i augusti. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
I rollen som Customer Service Consultant kommer du arbeta med kundtjänst för företagets nordiska kunder, från beställning till leverans. Detta innebär bland annat orderhantering och uppföljning, sändningshantering, avkastning och krediter, hantering av klagomål samt kundundersökningar.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Orderhantering för alla ordertyper – daglig uppföljning samt informera kunder och vidta eventuella åtgärder,
• Inventering och uppdatering i systemlistorna,
• Rapportering av skadade varor, lagernivåer och transportfel,
• Ge kunderna aktiv information kring orderprocessen,
• Hantera returer
• Utveckla och upprätthålla goda kundrelationer

Vem är du?
Till rollen som Customer Service Consultant söker vi dig med:

• Högskoleutbildning och gärna tidigare erfarenhet inom liknande yrkesroll,
• Flytande kunskap i danska och svenska, i såväl tal som skrift
• Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift,
• Goda system- och datakunskaper, främst inom Office-paketet och gärna erfarenhet från ordersystem, leverantörsystem eller liknande.

Som person söker vi dig som är service-minded med ett stort kundfokus. Du har förmåga att leverera affärsresultat och lösningar med fokus på att driva kundvärdet. För att trivas i rollen tror vi att du har tålamod, är uppmärksam på detaljer och kan vara flexibel. Det är också viktigt att vara effektiv och välorganiserad. Vidare söker vi dig med förmåga att kunna samarbeta och kommunicera med både kunder och anställda på alla nivåer inom företaget.

VÄNLIGEN SKICKA IN DIN ANSÖKAN PÅ ENGELSKA!

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Thunholm Reinhold

Malin Sager

Johanna Heimer

Christian Aronsson

Nathalie Rodriguez

Jasmina Dedeic

Sara Jägevall

Marcus Kahanek

Carolina Werner

Nele Turemark

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Sverige AB .
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, 3-6 månader
  • Publicerat: 13 juni 2019

Besöksadress

Kungsgatan 57A, Stockholm
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024