OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker vår nästa Customer Service Coordinator som brinner för att lösa kundernas problem och är fast besluten att se till att vi levererar det vi lovar. Är du en kollega som kan gå i kundens skor? Vill du vara en del av att göra vardagen lite enklare och godare?
Välkommen till Köket i Källby!
Vi har en spännande resa framöver där Dafgårds satsar på att förbättra vår kundservice och kundupplevelse. Vi ska bygga upp en funktion med kunden i centrum där vi integrerar våra kundinsikter i våra interna processer och ser till att leverera värde till kunden i varje interaktion. Du rapporterar Head of Customer Experience och tjänsten är placerad i Källby.
Arbetsuppgifter
Rollen som Customer Service Coordinator innebär att du är spindeln i nätet med många kontaktområden såväl internt som externt. Vi väntar oss att du kommer med förbättringsförslag och är kunders språkrör inåt i organisationen för att vi ska leverera servicen de förtjänar. Du ska stötta våra kunder i deras frågor och problem, se till att deras frågor och ärenden hanteras effektivt och hålla kunderna uppdaterade kring öppna ärenden.
Kvalifikationer och egenskaper
Vi värdesätter tidigare erfarenhet och kunskap av liknande arbetsuppgifter, men absolut viktigast är att du har rätt personliga egenskaper. För att lyckas i den här positionen tror vi att du har en hög social kompetens och är en god kommunikatör. Du är lyhörd, ansvarstagande och har ett stort engagemang. Du behöver också ha en egen drivkraft att utföra dina arbetsuppgifter på ett strukturerat sätt. Vi värdesätter också att du är serviceinriktad och har en vilja att utvecklas och att utveckla.
Övriga kvalifikationer vi eftersöker för tjänsten som Customer Service Coordinator:
• Kvalificerad eftergymnasial utbildning lämplig för tjänsten
• Förmåga att kommunicera på ett rakt, tydligt och enkelt sätt samt flytande engelska
• Goda kunskaper i Microsoft Office
• Kunskaper i SAP är meriterande
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att klicka på "skicka ansökan" i denna annons. Ansökningar som kommer in via brev eller e-mail tas tyvärr inte med i rekryteringsprocessen. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid eventuella frågor skicka gärna ett e-mail till Head of Customer Experience, Linn Stolt-Billinger, linn.billinger@dafgards.se
Sista ansökningsdag: 20 mars
Gunnar Dafgård AB är ett svenskt familjeägt företag med drygt 1200 anställda och en omsättning på 3miljarder SEK. Företaget grundades 1937 i Källby, Västergötland och där finns fortfarande huvudkontor och all produktion. Under tre varumärken; Dafgårds, Billys och Gorbys, säljs frysta och kylda livsmedel till dagligvaruhandeln, restaurang och storkök samt export.