Customer Service Coordinator, MSC Cruises

Customer Service Coordinator, MSC Cruises

Arbetsbeskrivning

MSC Cruises är ett Italienskt familjeföretag med anor hela vägen tillbaka till 1675. Under flera år har företaget haft en rekordartad tillväxt och erbjuder kryssningar till Medelhavet, Karibien, Antillerna, Nordamerika, Emiraterna, Asien, Sydamerika, RödaHavet och Norra Europa samt MSC World Cruise som tar med gästerna på en världsomsegling under 3 månader. I detta nu består MSC Cruises moderna och innovativa flotta av 22 fartyg men kommer att expandera med 3 nya fartyg till 2027 samt starta ett nytt lyxvarumärke med 4 nya fartyg. Just denna framåtanda genomsyrar hela MSC, fartygen har en banbrytande design, ny smart teknik ombord som både hjälper resenärerna och som minimerar vår miljöpåverkan. I december 2019 öppnade MSC Cruises upp portarna till sin egna privata paradisö i Bahamas; Ocean Cay MSC Marine Reserve. Besök gärna www.msccruises.se

Vi söker nu dig som har 360 seende i allt du gör och är spindeln i nätet till dina kollegor, agenter men framförallt finns där för kunderna!

I rollen som Customer Service Coordinator blir du ansvarig för bland annat:

-Ruttändringar, se till att kunder/agenter informeras

-Uppdatera kunddokument i alla våra system, så som bokningsvillkor, bokningsbekräftelser, fakturor etc.

- Andra ändringar som sker ska informeras om till agenter/kunder

- Reklamationer, mindre del till en början men kan öka med tiden

- Plus mycket mer som sker på en resebyrå och behöver lösas asap.

Vi önskar följande kompetenser:

Något års erfarenhet av administrativt arbete, helst inom resebranschen

Goda kunskaper i Officepaketet, primärt excel.

Ansvarsfull och självgående som person.

Flytande svenska och engelska i tal och skrift



Har du även dessa kompetenser blir vi ännu gladare:

Reklamationshantering.

Bakgrund från resebranschen.

Kryssningskompetens.

Vi erbjuder:

En fantastisk produkt i ett team där vi har väldigt roligt tillsammans och bryr oss om varandra.

Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning,

Pensionsavsättning.

Friskvårdsbidrag.

Hybridarbete med 2 dgr/vecka hemifrån efter upplärning.

Kontor mitt i Stockholm city.

Rabatt på kryssningar för dig och familjen.



Tillträde senast 1/9

Vid frågor kontakta rekryterare Jannica Grönqvist på jannica@resebemanning.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Resebemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 juni 2023
  • Ansök senast: 23 juli 2023

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024