Customer Service Coordinator sökes till Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.

Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare till vår uthyrningsverksamhet. Kunden har kontor sitt kontor i Landskrona. Uppdraget är på heltid, startar v.32 och varar åtminstone året ut.

Arbetsbeskrivning

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:

- Registrera nya kunder i systemet samt föra kundernas talan internt
- Ta emot och registrera kundorders
- Registrera försäljningspriser i systemet samt svara för kundkorrespondens
- Generera fakturor och exportdokument och hjälpa till att följa upp förfallna fakturor
- Informera kunder vid ändringar i leveranstid samt vara behjälplig vid beredning av nya artiklar från given information
- Hantera avvikelser

Det kan även förekomma att du behöver identifiera kunders behov via EDI och säkerställa påfyllnad av lager och att du kan komma att medverka i interna och externa kundbesök. Rollen kräver att man arbetar självgående och att man kontinuerligt försöker skapa förbättringar inom ansvarsområdet.

Vem är du?

Vi ser gärna att du har någon form av administrativ utbildning samt att du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du kan flytande engelska i både tal och skrift och om du arbetat i Movex tidigare är det meriterande. Du har god vana att arbeta i Officeprogrammen och vi ser helst att du har erfarenhet från en kundsupporterande roll inom industri.

Som person är du kommunikativ och jobbar med en positiv energi. Du är noggrann och engagerad samt trivs med att ha många bollar i luften. Du arbetar självgående, strukturerat och brinner för att jobba med kundkontakt. Då du kommer att arbeta i team är det viktigt att du är tillmötesgående och har lätt för att samarbeta.

Vad kan vi erbjuda dig?

Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.

Kontaktperson

Om ovanstående beskrivning stämmer bra in på dig, skicka in din ansökan idag. Registrera din profil på hemsidan och ansök sedan. Vi tar inte emot ansökningar via e-mail eller post. Då urvalet sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För frågor om tjänsten vänligen kontakta Olivia Håkansson på 042-37 16 34 alt. olivia.hakansson@manpower.se.

Välkommen att ansöka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Johanson

Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall

Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin

Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström

Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower Huvudkontor Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 22 juli 2014

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024