Customer Service Coordinator till Semper

Customer Service Coordinator till Semper

Arbetsbeskrivning

Föreställ dig att du får möjlighet att arbeta med något som är viktigt och som gör skillnad. Mat är både viktigt och gör skillnad. Sempers vision är att alla ska ha rätt till bra mat. Naturligt god mat utan konstiga tillsatser. Vill du vara med och göra skillnad? Detta jobb som Customer Service Coordinator ger en utmärkt möjlighet för dig att göra skillnad och utvecklas inom ett internationellt företag med en ledande position på den nordiska marknaden. Skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker dig som vill komma in och stötta upp på Sempers avdelning Customer Service Center. Du kommer bli en del av ett glatt och ambitiöst team på fem personer som sitter i ett gemensamt kontorsutrymme på Sempers huvudkontor i Sundbyberg. Rollen som Customer Service Coordinator har en koordinerande karaktär och innebär många kontakter, både internt inom företaget och externt med företagets kunder, lager och speditörer.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Semper. Uppdraget kommer inledningsvis sträcka sig under sex månader, kan finnas möjlighet till förlängning.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Nästa steg i denna rekryteringsprocess är att göra tester via oss. Vi kommer kontakta kandidater efter utförda tester.
Följ denna länk för att genomföra testerna.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en relevant eftergymnasial utbildning eller minst 1-2 års erfarenhet av att arbeta i en liknande roll sedan tidigare.
- Tidigare jobbat med orderhantering, administration och kundhantering.
- Har erfarenhet av att arbeta i ett affärssystem
- Har goda kunskaper i svenska och engelska, såväl tal som skrift.
- Har god datavana samt erfarenhet och grundläggande kunskaper i Outlook, Excel och Teams.

Det är meriterande om du:
- Har arbetat med affärssystemet SAP.
- Har kunskaper inom övriga nordiska språk.
- Tidigare har jobbat inom detaljhandel eller försäljningsflöden.

Vi sätter stor vikt på dem personliga egenskaperna då vi är måna om att hitta rätt person med driv, engagemang och nyfikenhet.

Som person är du en kommunikativ lagspelare som tar egna initiativ och som har lätt för att samarbeta. Du har en fallenhet för problemlösning och är en person som ser till att hitta en lösning på utmaningarna som kan dyka upp i det dagliga arbetet.Vid vissa tillfällen kan det bli ett högt tempo i arbetet och för att hantera detta ser vi att du är stresstålig och enkelt kan prioritera mellan arbetsuppgifter samtidigt som du säkerställer att utsatta deadlines hålls. Utöver detta ser vi att du har en administrativ ådra samt har en prestigelös inställning och kan ta dig an arbetsuppgifter högt som lågt.

ÖVRIG INFORMATION
- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid, inledningsvis sex månader
- Placering: Löfströms allé 5, Sundbyberg.

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Sempers önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 augusti 2023
  • Ansök senast: 29 september 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024