OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning & erbjudande
I den här rollen kommer du att ingå i bolagets avdelning för konsumentsupport där du kommer ansvara för frågor via mail, sociala medier och interna system. Utöver det ansvaret kommer du att vara vår arrangörs förlängda arm och support. Där blir ditt ansvar biljett- och systemfrågor både före, under och efter evenemang. Du kommer självständigt ansvara för att leda en pool med evenemangsresurser/kassapersonal och tillsammans med dessa finnas tillgänglig som biljettsupport på evenemang.
Fokus ligger på att alltid ge högsta service gentemot kund, genom ett professionellt, engagerat och kunnigt bemötande. Rollen är mycket utvecklande och du får en möjlighet att jobba med ett starkt och etablerat varumärke.
Personprofil
Vi söker dig med erfarenhet från service eller support. Vi ser gärna att du som person är självgående, orädd, initiativtagande och resultatfokuserad. För att lyckas i rollen krävs vidare:
- Minst 1-2 års erfarenhet från servicebranschen, vi ser gärna att du arbetat inom evenemang/turism.
- Har förmågan att uttrycka dig väl i både tal och skrift (svenska och engelska).
- Du är strukturerad, engagerad samt serviceminded.
- Du är lyhörd, lösningsfokuserad med en positiv inställning.
- God datorvana.
- Erfarenhet av bemanning/rekrytering ses som meriterande men inget krav.
Övrigt
Start: omgående.
Omfattning: Heltid.
Arbetstid: 40 tim/vecka.
Plats: Göteborg.
Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ. Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Mattias Söderberg på mattias.soderberg@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: biljettförsäljning, biljettsupport, helpdesk, koordinator, service, support, kundservice, evenemang, event, konserter, sport, musik, nöje, bemanning
Företagspresentation
Med 20 000 årliga evenemang, 24 000 000 webbesökare och 1,3 miljoner unika webbesökare per månad är Ticketmaster Sveriges och Nordens största marknadsplats för evenemang inom sport, kultur, musik & nöje. Vi har ca 450 kunder från arenor, sport & evenemangsarrangörer, festivaler, mässor och mycket mer. Ticketmaster en del av Live Nation Entertainment och är idag ca 40 anställda med kontor i Stockholm, Göteborg & Malmö. Sedan 2004 är vi ett helägt dotterbolag till Ticketmaster som är ett av sex verksamhetsområden inom Live Nation Entertainment, världens största underhållningsföretag. Ticketmaster finns idag på över 20 marknader världen över och är världens femte största e-handelssajt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Lindmark
Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen
Caroline Gustafsson
Alexandra Berg
Sara Lindmark
Alva Grell
Mattias Söderberg
Petra Davidsson
Mattias Söderberg