Customer Service Coordinator till Ticketmaster

Customer Service Coordinator till Ticketmaster

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vad sägs om att jobba i världens mest underhållande bransch? Vi söker nu en Customer Service Coordinator som vill jobba med oss på Ticketmaster i Göteborg. Du kommer jobba med vårt Fan Experience team som hanterar support till våra biljettköpare via digitala kanaler.

Du erbjuds en social och utåtriktad roll där du daglig kommer ha kontakt med biljettköparna genom mail och chatt och hjälpa dem med deras frågeställningar. Du kommer också att få vara kreativ då du kommer få bearbeta och förbättra text som kommuniceras ut till biljettköparna.

Personprofil
Dagligen kommer du vara i kontakt med människor som behöver din hjälp och vi söker dig som älskar service och som verkligen mår bra av att hjälpa andra. Vissa ärenden kan vara lite svårare att hitta lösning på och därför tror vi att du är nyfiken, lättlärd och van vid att ta eget ansvar.

Vi tror att du arbetat med ett serviceyrke och är van vid att arbeta med datorn.
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som Customer Service Coordinator.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstider: måndag – fredag kl. 8 – 17 med flextid
Plats: Bohusgatan, Göteborg

Du kommer att bli anställd på visstid 6 månader hos oss på Ticketmaster med goda chanser till fast anställning eller förlängning.

I denna rekrytering samarbetar vi med PerformIQ. Eventuella frågor besvaras av Mattias Söderberg, rekryteringskonsult, på mattias.soderberg@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Din ansökan registrerar du enkelt genom att klicka dig vidare genom denna annons, fylla i dina kontaktuppgifter och bifoga dina dokument. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post.


Företagspresentation
Med 20 000 årliga evenemang, 24 000 000 webbesökare och 1,3 miljoner unika webbesökare per månad är Ticketmaster Sveriges och Nordens största marknadsplats för evenemang inom sport, kultur, musik & nöje. Vi har ca 450 kunder från arenor, sport & evenemangsarrangörer, festivaler, mässor och mycket mer. Ticketmaster en del av Live Nation Entertainment och är idag ca 30 anställda med kontor i Stockholm och Göteborg. Sedan 2004 är vi ett helägt dotterbolag till Ticketmaster som är ett av sex verksamhetsområden inom Live Nation Entertainment, världens största underhållningsföretag. Ticketmaster finns idag på över 30 marknader världen över.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2022
  • Ansök senast: 30 september 2022

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024