OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Customer service coordinator arbetar du mot företagskunder. Du tar emot samtal och mejl och hjälper användarna med deras frågor. När du tagit emot ett ärende som du inte kan svara på direkt, har du ansvar för att användaren blir uppdaterad kontinuerligt med statusuppdateringar. Ofta blir det också din arbetsuppgift att koordinera ärendet till rätt person i organisationen. Ärendena som kommer in handlar bland annat om garantier, beställningar och felanmälningar.
Du som person är ansvarstagande, strukturerad och initiativtagande för att kunna koordinera och axla de uppgifter du ställs inför i det dagliga arbetet. Det är viktigt att du har lätt för att navigera i olika system och trivs med administrativa. Du har en teknisk förståelse och det kliar lite i fingrarna när du får sätta dig in i ett nytt system eller nya rutiner. Teamet du kommer arbeta med har höga krav på den service de ger till användarna och ni hjälps alltid åt. Tillsammans skapar ni en wow-faktor!