Customer Service Coordinator vikariat

Customer Service Coordinator vikariat

Arbetsbeskrivning

Vi söker en vikarierande Customer Service Coordinator som brinner för att lösa kundernas problem och är fast besluten att se till att vi levererar det vi lovar. För rätt person finns det stora möjligheter till en fortsättning hos oss på Dafgårds.
Är du en kollega som kan gå i kundens skor? Vill du vara en del av att göra vardagen lite enklare och godare? Välkommen till Köket i Källby!
Vi har en spännande resa framöver där Dafgårds satsar på att förbättra vår kundservice och kundupplevelse. Vi har ett kundcentrerat arbetssätt där vi integrerar våra kundinsikter i våra interna processer och ser till att leverera värde till kunden i varje interaktion. Det är en växande del av företaget och vi jobbar tätt med stora delar av verksamheten så rollen är perfekt för att få ett brett kontaktnät på företaget.
Du rapporterar Head of Customer Experience och tjänsten är placerad i Källby.


Arbetsuppgifter
Rollen som Customer Service Coordinator innebär att du är spindeln i nätet med många kontaktområden såväl internt som externt. Vi väntar oss att du kommer med förbättringsförslag och är kunders språkrör inåt i organisationen för att vi ska leverera servicen de förtjänar. Du ska stötta våra kunder i deras frågor och problem, se till att deras frågor och ärenden hanteras effektivt och hålla kunderna uppdaterade kring öppna ärenden.


Kvalifikationer och egenskaper
Vi värdesätter tidigare erfarenhet och kunskap av liknande arbetsuppgifter, men absolut viktigast är att du har rätt personliga egenskaper. För att lyckas i den här positionen tror vi att du har en hög social kompetens och är en god kommunikatör. Du är lyhörd, ansvarstagande och har ett stort engagemang. Du behöver också ha en egen drivkraft att utföra dina arbetsuppgifter på ett strukturerat sätt. Vi värdesätter också att du är serviceinriktad och har en vilja att utvecklas och att utveckla.
Övriga kvalifikationer vi gärna ser för tjänsten som Customer Service Coordinator:
• Kvalificerad eftergymnasial utbildning lämplig för tjänsten
• Förmåga att kommunicera på ett rakt, tydligt och enkelt sätt samt flytande engelska
• Goda kunskaper i Microsoft Office
• Kunskaper i SAP är meriterande

Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att klicka på "Ansök här" i denna annons. Ansökningar som kommer in via brev eller e-mail tas tyvärr inte med i rekryteringsprocessen. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid eventuella frågor skicka gärna ett e-mail till Head of Customer Experience, Linn Stolt-Billinger, linn.billinger@dafgards.se
Sista ansökningsdag: 20 mars

Om Köket i Källby
Gunnar Dafgård AB är ett svenskt familjeägt företag med drygt 1350 anställda och en omsättning på 3,8 miljarder SEK. Företaget grundades 1937 i Källby, Västergötland och där finns fortfarande huvudkontor och all produktion. Under tre varumärken; Dafgårds, Billys och Gorbys, säljs frysta och kylda livsmedel till dagligvaruhandeln, restaurang och storkök samt export.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gunnar Dafgård AB Källby
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 februari 2023
  • Ansök senast: 20 mars 2023

Postadress

Sjökvarnsvägen 30
Källby, 53182

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024