Customer Service - Deltid till AMGA

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Vi söker nu Två drivna Kundtjänstmedarbetare – Deltid, som vill bli en del utav en modern och välrenommerad organisation. Företaget har nära till kommunikationer, restauranger och gym runt hörnet!

Arbetsbeskrivning

Som kundtjänstmedarbetare kommer du arbeta med inkommande samtal, mailhantering, administration och mycket mer som innefattar att höja kundernas upplevelse av företaget. Du blir en del av ett team på ca 5 personer där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.

Du arbetar i en modern organisation där arbetet blandat annat innebär enkla som komplicerade ärenden inom administration och backoffice.  

Vidare kommer du i din tjänst hantera olika typer av kundärenden som både kan vara komplexa och ingå i fördelade projekt.

Bakgrund

Du har arbetat eller kanske arbetar idag med service. Att fokusera på kunden, tycka om kundkontakt och inte vara rädd för att arbeta administrativt.

Vi söker dig som

- du är lösningsorienterad och gillar att arbeta i grupp

- du drivs av att ge service och göra det lilla extra för kunder

- du eftersöker idag ett trivsamt och tryggt arbete vid sidan av dina studier alternativt deltidsarbete

- du har goda kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift

Om bolaget  

AMGA är grundat av branscherfarna entreprenörer tillsammans med Gasell – och systerbolaget Ageris och förser organisationer med värdefulla humana resurser som skapar bestående affärsnytta genom innovativa upplägg. Affärsområdena bolaget är verksamt inom är konsulttjänster, rekrytering & affärsutveckling inom customer experience, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi samarbetar idag med Sveriges mest ledande bolag och expanderar kraftigt inom branschen.  

Du bör kunna arbeta minst 2-3 i veckan och kvällstid utefter skräddarsytt schema enligt överenskommelse.

Fast lön samt tillkommande förmåner enligt kollektivavtal erbjuds till alla medarbetare. Utbildningen startar så snart tillsättningen är klar. 

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 28/2 – 2017, så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten kontakta Henrik Nordh, henrik.nordh@amga.se eller på telefonnummer 076-394 22 04.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 2 -
  • Publicerat: 6 februari 2017

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024