Customer Service / Export Coordinator / Orderhantering

Customer Service / Export Coordinator / Orderhantering

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Micvac.

Om företaget:

Micvac är ett företag som erbjuder en unik patenterad systemlösning för att bland annat producera färdigmat på ett hållbart och hälsosamt sätt. Företaget har kunder över hela världen och i Sverige finns exempelvis Lantmännen med varumärket Gooh som produceras med Micvac-teknologin. Micvac grundades år 2000 och idag arbetar 18 medarbetare på kontoret i Mölndal med försäljning, marknadsföring, utveckling och produktion. Företaget präglas av en tillväxtanda och står inför en ny expansiv fas. I takt med att Micvac växer söker de en lösningsorienterad Customer Service and Export Coordinator som ska säkerställa nöjda kunder.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Customer Service and Export Coordinator är du den centrala kontaktpunkten för Micvacs kunder både nationellt och internationellt. I ditt arbete har du förutom kontakt med kunder även kontakt med leverantörer och transportbolag samt ett nära samarbete med övriga avdelningar på Micvac. Vidare arbetar du med orderhantering, fakturering och administration kopplat till kundbeställningar. Du ansvarar för att förvalta kundrelationerna och företagets orderprocesser samt proaktivt arbete för att hitta effektiva lösningar för kunderna. Som Customer Service and Export Coordinator har du det primära ansvaret för kundnöjdheten och bygger upp starka relationer.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet inom kundservice, koordinering och/eller administration
• Flytande kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• God systemvana, meriterande med erfarenhet av affärssystemet Monitor

Som person är du uppmärksam och du motiveras av att leverera lösningar på ett aktivt och förutseende sätt. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra. Vidare får du energi av att föra dialoger med andra människor och känner dig trygg i att ta första steget i samtal och i nya sammanhang. Som person är mån om organisationen och kan arbeta utanför ramen av din egen arbetsbeskrivning. Du ser inga problem att stötta upp där det behövs, och du anstränger dig för att lösa problem på ett effektivt sätt samt har en lösningsfokuserad inställning till nya komplexa situationer.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Customer Service, Export Coordinator, kundservice, service, kundsupport, koordinator, kontorskoordinator, samordning, administration, logistik, orderhantering, orderadministration, försäljning, teknik, kunddialog, kund, kontor, Back Office, heltid, omgående, Göteborg, Mölndal.

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juli 2021
  • Ansök senast: 6 augusti 2021

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb