Customer Service Front Office Agent till Henkel

Customer Service Front Office Agent till Henkel

Arbetsbeskrivning

Vi söker just nu efter en Customer Service Front Office Agent till vår spännande kund Henkel Norden AB. Detta är en tillsvidareanställning som börjar med en 6-månaders provanställning med start så snart som möjligt. Henkel är ett internationellt bolag med ledande innovationer, varumärken och teknologier inom tre affärsområden: Adhesive Technologies, Beauty Care och Laundry & Home Care. 

Om rollen: 

Som Customer Service Front Office Agent för Adhesive Technologies kommer dina viktigaste ansvarsområden vara följande: 

• Ansvara för professionell hantering av all kundinteraktion och koordinering av kundsvar då du kommer att vara kundernas första kontaktpunkt.
• Huvuduppgift är hantering av kundorder från skapande till fakturering i olika system, ansvara för dokumentunderhåll, underlätta lösning av orderblock och lagerfrågor. 
• Sträva efter att förbättra kundnöjdheten i Supply Chain och öka teamets produktivitet. 
• Ta hand om reklamationer
• Registrering av kundklagomål
• Stöd OTC vid kontantinsamling 
• Kontroll av sändningslager och tredjepartsleveranser
• Arbeta proaktivt för att säkerställa att alla mål uppnås

Din profil: 

Krav på erfarenhet och färdigheter:

• Flytande Svenska och Engelska. Annat nordiskt språk är ett plus. 
• Kunskaper inom SAP är ett plus med inte ett krav
• Tidigare erfarenhet inom Kundtjänst
• Administrativ erfarenhet är ett plus
• MS Office & Outlook - goda kunskaper

Personliga egenskaper:

För att passa in i detta team ser vi att du är en lagspelare som fungerar bra i ett lag och vill hjälpa till och lära. Du har en förmåga att ta egna initiativ, arbeta självständigt och ta ansvar för ditt arbete. Det är också viktigt att du är öppen för förändring och tycker om att arbeta i en miljö med högt tempo. Vi ser även att du är/har: 

• Serviceinriktad
• Flexibel
• Positiv attityd
• Nyfiken och snabblärd 
• Ett stort fokus på kvalitativt arbete även under press
• En förmåga att skapa relationer till människor i olika funktioner
• Driven och problemlösare
• Noggrann 

Henkel är för dem som tar steget. Gör du? 

Hos Henkel kan du göra skillnad och skapa din karriär. Det är därför du äger dina projekt och tar fullt ansvar från ett tidigt skede. Våra unika varumärken på marknaden runt om i världen öppnar upp för otaliga möjligheter att följa din övertygelse och utforska nya vägar. Om du har ett entreprenöriellt tänk som gör att du alltid kan tänka utanför boxen - ta chansen och forma den digitala framtiden tillsammans med oss. 

Låter detta intressant?

Om du är redo för utmaningen och tycker att denna tjänst passar din profil vill vi gärna höra från dig. Ansök redan idag då vi går igenom ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MultiMind Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 juni 2022
  • Ansök senast: 17 juli 2022

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024

Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

23 december 2024

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

23 december 2024

23 december 2024