Customer Service inom transport

Customer Service inom transport

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Randstad söker nu en Customer Service  inom logistik till vår kund i Baskarp.
I tjänsten ingår det en hel del administration som vi gärna ser att du har erfarenhet från sedan tidigare. Du kommer
arbeta i affärssystemet SAP.

I din tjänst kommer du ha mycket kundkontakt, allt ifrån order och
interna kontakter med tex säljare till transportplanering för att säkerställa att kunden får den
produkt och service som förväntas.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Dessa förmåner får du från dag ett i din anställning. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
Som Customer Service inom transport behöver du var en jordnära, framåt och stresstålig
person som kommer in med rätt & positiv inställning. Som person är du ambitiös och har
ett sinne för att prioritera och strukturera upp ditt arbete på ett effektivt sätt.
Du drivs av att ha mycket olika kontaktytor som förutom kund- och leverantörskontakter
innebär mycket interna kontakter med tex produktion, sälj och diverse andra interna
funktioner. Därför värdesätts om du har lätt att ta folk i olika situationer.

Arbetstider
Arbetstider: Heltid,   dagtid, måndag – fredag. Uppdraget är långsiktigt och inleds med en provanställning om 6 månader på Randstad. För rätt person finns fortsatta möjligheter hos kund. 
Start: omgående. 
Placering: på plats i Baskarp



Kvalifikationer
Tidigare erfarenhet av transportplanering &/eller kundorder samt administration
Du bör ha god datavana och tidigare erfarenhet av arbete i affärssystem, SAP är meriterande
Flytande svenska i både tal och skrift, samt i viss mån engelska
Tillgång till bil, då det inte finns kollektivtrafik till arbetsplatsen






Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: kontakta ansvarig konsultchef Sandra Hopovac sandra.hopovac@randstad.se eller emil.skoglund@randstad.se
Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida, ansökningar som inkommer via mail kommer ej att behandlas.
Varmt välkommen med din ansökan! 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 januari 2022
  • Ansök senast: 4 februari 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024