Customer Service / Kundsupport till Hövding Sverige AB

Customer Service / Kundsupport till Hövding Sverige AB

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Hövding Sverige AB har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Hövding Sverige AB en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Visste du att världens säkraste cykelhjälm inte är en hjälm? Idag är Hövding klassad som världens säkraste huvudskydd för cyklister. Hövdings airbag för cyklister har sålts i fler än 400 000 exemplar i över femton länder. Sedan 2006 har Hövding Sverige AB växt från att vara två personer med en bra idé, till att bli ett företag som kan hantera allt från utveckling och produkttillverkning, till marknadsföring och försäljning.
På Hövding vill vi bidra till ett inkluderande och mångsidigt arbetsliv oavsett bakgrund. Därför uppmuntrar vi alla att söka jobb hos oss. Vi tror att varje teammedlem har något värdefullt att erbjuda och vi är prestigelösa och ödmjuka inför våra kompetenser och varandra. Vi ser alla som lika viktiga, respekterade och uppskattade oavsett vem du är. Vi är drivna, lösningsorienterade och strävar efter samma mål - att skydda cyklister.

Arbetsuppgifter:

I denna roll ansvarar du tillsammans med dina kollegor för att säkerställa den allra bästa servicen till detaljhandlare och slutkunder på den euroepiska och skandinaviska marknaden. Du tillhör ett team om 12 personer där alla tillsammans har ett gemensamt ansvar för att hantera kundärenden. Kundärendena varierar i karaktär, allt ifrån frågor om den fysiska produkten och applikationen till garantiärenden och reklamationer. Ärendena hanteras både via CRM-systemet, chatt och telefon. På längre sikt har du möjlighet att ta större ägandeskap av ärendehanteringen från start till slut. Du förväntas ta dig an och hjälpa till i de tekniska frågorna som rör både den fysiska produkten och appen.

• Hantera kundärenden, garantiärenden och reklamationer
• Ärendehantering via CRM-system, chatt och telefon
• Tekniska frågor kring fysisk produkt och app

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av att arbeta med kundsupport via telefon och chat
• Goda kunskaper i Officepaketet, CRM-system och ärendehanteringssystem
• Grundläggande teknisk förståelse eller intresse
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på svenska samt på engelska. Meriterande med kunskap i annat språk

För att trivas i rollen som kundsupport hos Hövding tror vi att du är en person som värdesätter gott samarbete med dina kollegor. Du trivs med att arbeta tätt tillsammans med dina kollegor där ni hjälps åt med arbetsuppgifterna. Vi tror att du är prestigelös till sättet och ställer gärna upp när det behövs. Du är en person som ser lösningar i stället för problem, och delar gärna tankar och idéer med dina kollegor. Ditt arbetssätt präglas av att saker och ting blir genomförda ordentligt och du har ett öga för detaljer. Slutligen tror vi att du är en person som alltid har kunden i fokus och är mån om att hjälpa kunderna på allra bästa sätt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och intresse för företaget.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundsupport, kundtjänst, customer service, kundservice, customer support, kund, cykelhjälm, Hövding, CRM-system, kundkontakt, ärendehantering, kundärende, garantiärende, reklamation, heltid, Malmö

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 oktober 2022
  • Ansök senast: 3 november 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024