OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en relationsskapande och lösningsorienterad person som har ett genuint intresse för Fintech?
Vi rekryterar just nu en Customer Service Manager som vill arbeta tillsammans med erfarna och passionerade kollegor. Möjlighet till optionsprogram finns.
Arbetsuppgifter
Vår plattform samlar data, sammanställer, rapporterar och analyserar i realtid. Det ger kunderna en värdefull helhetsbild över samtliga tillgångar och skulder. I rollen som Customer Service Manager kommer du att vara en viktig del för företaget och förväntas ge den bästa tänkbara servicen till våra kunder (banker och finansiella institutioner). Du kommer att agera problemlösare och produktspecialist genom att tillhandahålla programvarustöd, utföra analyser av programvarans funktionalitet och föreslå förbättringar. Arbetet sker i ett nära samarbete med kollegorna som tycker om att samarbeta från kontoret, vid Strandvägen i Stockholm.
Vi vill att du ska trivas i din tjänst hos oss. Du som anställd är alltid i fokus och vi arbetar med utformade metoder för personlig utveckling. Vi erbjuder optionsprogram och belönar utifrån prestation. Att ha kul på jobbet är också något som vi värderar högt. Vi ses ofta lokalt och digitalt för att bygga gemenskap och utbyta kunskaper och erfarenheter med varandra. Det finns en positiv kultur hos oss där vi hjälper varandra att utvecklas.
Vi söker dig som
- Har arbetat med Administration/BackOffice inom bank/finans
Intresserad?
Kul! Välkommen med din ansökan senast 8 oktober