OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Manager Customer Support till en av våra industriella uppdragsgivare.
Som ansvarig för Customer Support driver du och utvecklar den tekniska supporten utifrån uppsatta mål. I mötet med kund ska kundbehovet gällande service, ombyggnation och reklamationer fångas upp samt projektplan för dessa säkerställas. Vidare ska offert tas fram och på ett framgångsrikt sätt kommuniceras till kund.
I rollen har man ett par personer som rapporterar till sig och man ansvarar för att ta fram projektplaner som garanterar att leverans sker utifrån kundernas specifika behov. Vidare ansvarar man för att vårda och utveckla kundrelationerna, säkerställa säljbudgeten och att leveranser sker i tid hos kund. Rollen innebär även att man ansvarar för att utveckla affärerna och även ett ansvar för att avtal är påskrivna.
Önskade kunskaper & erfarenheter
Du har minst högskoleingenjörsutbildning och erfarenhet av att arbeta med service och eftermarknad inom industriell verksamhet. Vidare ser vi gärna att du har projektledarerfarenhet och en god affärsförståelse. Du kommunicerar på svenska och engelska på ett mycket gott sätt i både tal och skrift.
Som person är du relations- och förtroendeskapande med en god förmåga att bygga interna och externa nätverk. Vidare är du högpresterande och har kundfokus, affärsförståelse samt en god servicekänsla.
Ansökan:
PS Partner ansvarar för denna rekrytering med anställning hos vår kund. För att söka tjänsten gå in på www.pspartner.se och klicka på länken längst ner i annonsen och bifoga din CV tillsammans med ett personligt brev. För frågor kontakta rekryteringskonsult Mats Törn på +46 761 64 59 69.
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Sjöberg
Lena Wadenby
Anna Petersson
Gabriella Christiansen
Mats Törn