OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tänk om vi, genom våra sportartiklar och sportkläder inspirerar fler människor till ett aktivt liv.Tänk om vi, med god kvalitet och funktion till attraktiva priser, lockar fler människor att uppleva glädjen i att motionera.Då bidrar vi till att människor mår bättre och får en roligare vardag.Det är vår vision. Inom kort lanserar vi vår nya webbplats med e-handel.I samband med detta behöver vi förstärka vår avdelning för kundservice och söker därför dig som vill vara med och bygga upp kundtjänst från början.Initialt kommer du att arbeta mycket med organisation, processer och servicen kring e-handel.Senare kommer du även att fungera som ledare och coach för din avdelning, med personalansvar för 5-10 personer.Arbetet innebär ett nära samarbete med vår försäljningsorganisation för att samordna och utveckla kundtjänstfunktionen gentemot våra butiker.Vi söker dig som är en handlingskraftig ledare med god initiativförmåga.Du är flexibel, organiserad och sätter alltid kunden i fokus.Du är också duktig på att uttrycka dig i både tal och skrift.Troligtvis har du idag i en ledande funktion inom kundtjänst.Vi ser gärna att du jobbat inom en organisation med verksamhet i flera länder.Erfarenhet från detaljhandeln är ett stort plus.Är du den vi söker?Vi ställer höga krav.Men den som satsar, har också möjligheter att utvecklas i företaget.Senast 3 juni vill vi ha din ansökan.Gå in på www.stadium.se där du klickar in dig på "Sök jobb".Klicka på "Se lediga jobb" och registrera dina uppgifter.Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda
Malin Sigvardsson
Theresa Berggren
Madeleine Nordenberg Sverigekontoret
Linda Östh
Peter Lindhamn
Sara Licari