Customer Service Manager till ett Startup bolag!

Customer Service Manager till ett Startup bolag!

Arbetsbeskrivning

Customer Service Manager för SoSafe - Representera en unik och modern produkt inom personlig säkerhet.



Vill du hjälpa till och bygga nästa stora svenska start up? Har du erfarenhet av kundservice, kundvård och uppföljning? Är du en lagspelare som kan samspela med alla? Då är det dig vi söker!

Vem vi söker:

Vi söker dig som är trygg i din ledarroll och snabbt kan situationsanpassa ditt arbete. Som ledare ser vi att du ska vara lösningsorienterad och att du strävar efter att skapa stabilitet. Du ska vara skicklig när det kommer till att sätta en övergripande struktur för avdelningen samt vara social, kommunikativ och alltid ha hög standard på din service. Slutligen ska du ha stark initiativförmåga och stort eget driv.



Arbetsbeskrivning:

Som Customer Service Manager hos SoSafe kommer du att leda och fördela arbetet på avdelningen. Du kommer ansvara för utvecklingen, utbildningar samt uppföljning av personal. Ni kommer tillsammans hantera kundorder samt frågor kring SoSafe. Fokuset alltigenom kommer att ligga i att ge enastående service till kunderna och säkerhetsställa att teamet har de bästa förutsättningarna för att lyckas nå dom gemensamt uppsatta målen.



Vi söker dig som:

- Har Minst 1-2 års erfarenhet av en chefsposition inom kundservice.
- Tidigare arbetat med kundnöjdhet.
- Tidigare arbetat med Winback.
- Har erfarenhet av Office paketet.
- Har administrativ erfarenhet.
- Är flytande i svenska, tal och skrift.





Vi erbjuder:

En möjligheten att vara med och forma rollen som Customer Service Manager. Du kommer att få chansen att växa både personligt och professionellt, i takt med att vi expanderar på marknader runt om i världen. Utöver detta får du företräda en unik produkt och tillsammans skapar vi en ny definition av trygghet.





Om SoSafe:

Med digital teknik förbättrar SoSafe människors personliga trygghet. SoSafe är en knapp som är kopplad till en app i din mobil. När du tryckt på SoSafe är hjälpen påväg. Sms skickas till dina anhöriga och larmcentralen blir tillkallad. De ser vart du befinner dig och hör vad som pågår i din situation. Händelseförloppet spelas in och dokumenteras i SoSafe-appen för bevismaterial i en eventuell rättegång. SoSafe är en startup som ingår i Blackfish koncernen som innehar Tikckital, VIASALES och VIASALES Recruitment.



Har vi beskrivit dig eller ditt nästa drömjobb? Är du redo att göra skillnad i världen?

Ansök nedan så kommer en av våra rekryterare att höra av sig till dig för ett första samtal!

Vid frågor angående tjänsten kontakta vår rekryteringschef:

Emmy Zachrisson (mailto:emmy@viasales.com)
076-872 31 42

Sammanfattning

  • Arbetsplats: VIASALES
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2023
  • Ansök senast: 23 januari 2023

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024