Customer Service Manager till Stockholmsbaserad start-up!

Customer Service Manager till Stockholmsbaserad start-up!

Arbetsbeskrivning

Om rollen:
I rollen som Customer Service Manager kommer du arbeta i ett team som i dagsläget kommer bestå av dig och ytterligare en kollega. I den dagliga driften kommer du att hantera inkommande support, förbereda nya kunder för onboarding och leverans samt jobba nära befintliga kunder. Rollen är bäst lämpad för dig som är tekniskt lagd och förstår hur viktigt det är med en hög servicenivå.


Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Ansvara för inkommande supportärenden som kommer in via telefon och email samt att se till att vår kundnöjdhet bibehåller en hög nivå. I denna uppgift ingår att äga hela processen från A-Ö och löpande utvärdera den.
- Onboarding och installation av våra produkter i restaurangerna. Du arbetar nära både sälj och IT. Här handlar det om att koordinera leveranser och vara närvarande både digitalt men också ute på plats hos restaurangerna för onboarding av systemet.


Vi tycker om dig som:
Har tidigare erfarenhet av liknande roller.
Är tekniskt lagd eller har tekniskt intresse med vilja att lära sig.
Är analytisk och strukturerad.
Är serviceminded med fingertoppskänsla
Är en teamplayer likväl som en självständig medarbetare.
Är en nyfiken problemlösare
Att du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Har vana att arbeta i Microsoft Office samt Adobe program
Kan ta eget ansvar och är prestigelös
Att du innehar b-körkort



Vi tycker extra mycket om dig som:
Har erfarenhet av projektledning.
Har erfarenhet från restaurangbranschen.
Har vana av att arbeta agilt.
Har erfarenhet av fotografering och/eller bildredigering
Har erfarenhet av sociala medier.

För rätt person finns det väldigt goda möjligheter till att växa inom organisationen och vi ser gärna att du är delaktig i bolagets utveckling som till exempel förbättrar befintliga strukturer och processer.


Intervjuprocess
1. Telefonintervju
2. Intervju på kontoret
3. Grundarintervju
4. Referenstagning


Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Orderhero AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 oktober 2021
  • Ansök senast: 31 oktober 2021

Postadress

Narvavägen 12
Stockholm, 11522

Liknande jobb


28 november 2024

Systemadministratör Unix Server – Linköping

27 november 2024