Customer Service med inriktning mot logistik för kunds räkning

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi nu en kundservicemedarbetare för ett föräldravikariat på 18 månader.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att bestå utav att hantera reklamationer och returer. Du kommer att:

- Hantera reklamationer och returer i affärssystemet SAP
- Ta emot inkommande samtal och mail ifrån speditörer och företagets kunder.
- Statistik i Excel


Vem är du?

För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare så tror vi att du tidigare har arbetat i en liknande roll med vana av att hantera returer och reklamationer. Du behöver ha arbetat i affärssystemet SAP samt Excel för att vara aktuell för denna roll. Vidare är du kundorienterad och vet vikten av att vara noggrann och du gör allt med ansvarskänsla. Vi ser vidare att du är en ambitiös person som alltid vill göra ditt allra bästa, oavsett vad det gäller!

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är under måndag till fredag, kontorstider. Start är i mitten av februari, för rätt person skulle en senare start kunna vara möjlig men som senast behöver personen vara på plats i slutet av mars. Vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande. Tjänsten är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på Hero.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på madelaine.roosmark@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

SKICKA ANSÖKAN (https://hero.teamtailor.com/jobs/1017974-finsktalande-kundservicemedarbetare-for-kunds-rakning/applications/new)

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 januari 2021
  • Ansök senast: 12 februari 2021

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024