Customer Service med M3 kunskap

Customer Service med M3 kunskap

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Just nu får vi på KFX HR-partner in många uppdrag från både befintliga och nya kunder. Vi behöver därför utöka vår personalstyrka med nya talanger. Som anställd hos oss är det lätt att trivas och utvecklas, och vi söker framför allt dig som vill fylla på erfarenhetsbanken inom kundsupport, reklamation och administration. Låter det intressant? Vänta inte med din ansökan!

Om företaget
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Arbetsuppgifter
Att arbeta som konsult är både roligt och väldigt utvecklande! Customer Service’s uppdrag är att ge optimal service och support till externa/interna kunder i Sverige, Danmark och Norge. Funktionen bidrar till hög leveranssäkerhet genom bevakning och optimering av order, leveranser och fakturering, och har kontaktytor inom hela bolaget. Arbetet omfattar även andra administrativa uppgifter så som avvikelsehantering, returhantering, reklamationer, krediteringar och att registrera masterdata m.m.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet från administrativt kundservicearbete, gärna där du arbetat med B2BA tidigare. Meriterande är erfarenhet av affärssystemet M3 samt goda kunskaper i Office-paketet.
Som person brinner du för kommunikation och tycker om att tala i telefon så väl som att skriva texter, mail och annat skriftligt material. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är noggrann och strukturerade i ditt arbetssätt. Det är viktigt att du har ett lösningsfokuserat tankesätt där du alltid ser till att hitta de bästa lösningarna för kunderna, dina kollegor och samarbetspartners. Du ska gärna vara drivande och ha en vilja att arbeta med ständiga förbättringar och effektivisering i arbetsprocesserna.

Övrigt
Tjänsten i fråga är ett konsultuppdrag med start omgående. Du kommer att bli anställd på KFX HR-partner men arbeta ute hos vår kund. Vi går löpande igenom våra urval och kommer höra av oss till dig om vi tycker att du har en profil som matchar det vår kund eftersöker.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Syd
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 februari 2020
  • Ansök senast: 13 mars 2020

Liknande jobb


Kundtjänstmedarbetare till Blekingetrafiken

Kundtjänstmedarbetare till Blekingetrafiken

11 oktober 2024

11 oktober 2024