OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår globala kund, Croda Nordica, expanderar och söker nu en ny stjärna att utöka deras customer-service team med! Vi söker dig som tidigare arbetat i affärssystemet SAP och besitter administrativ arbetslivserfarenhet. Sök nu och få chansen att arbeta dedikerat mot kunder i en stor global organisation!
OM TJÄNSTEN
Croda är ett stort globalt företag som arbetar med att skapa och tillverka kemikalier som sedan säljs vidare, för att i sin tur tillverka produkter inom bland annat färg, hälsa och skönhet. Något som gör företaget lite extra spännande är att de tillverkar beståndsdelar till Covid-19 vaccinet och bidrar därför till att stoppa pågående pandemi. Croda har över 5000 anställda, varav ett team på 14 personer som sitter i Malmö. Du kommer därför att bli en del av ett mindre team, i ett stort, globalt företag.
Tjänsten som Customer service medarbetare passar perfekt för dig som vill jobba i ett spännande och expanderande företag. Tjänsten innefattar 37,5 timmar i veckan där du behöver arbeta mellan kl.9.00-15.30, utöver det har du en flexibel start- och sluttid på dina arbetsdagar. Även tiden för lunch är flexibel mellan kl.11.30-13.30. Du ska kunna ha möjlighet arbeta hemifrån vid behov.
Du erbjuds
Detta är ett konsultuppdrag på minst 6 månader. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbete som konsult hos Croda Nordica.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
* Bokning av inköpsorder
* Fakturering av kundorder
* Hantera administration kring in- och utgående leverans
* Hantera administration kopplat till reklamationer
* Stötta säljarna i administration mot kunder
* Bemöta företagets kunder
VI SÖKER DIG SOM
* Har tidigare arbetslivserfarenhet inom administration
* Har tidigare erfarenhet av att jobba i affärssystemet SAP
* Är obehindrad i svenska och engelska i tal och skrift
Det är meriterande om du har en eftergymnasial examen inom ekonomi eller logistik.
Som person är du:
* Serviceinriktad
* Noggrann
* Flexibel
Övrig information
* Start: 1:a mars
* Omfattning: 37,5 timmar/vecka
* Placering: Malmö, Limhamn
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Crodas önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Croda här!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231