Customer Service medarbetare till Dun & Bradstreets team i Solna!

Customer Service medarbetare till Dun & Bradstreets team i Solna!

Arbetsbeskrivning

Customer Service förbättrar och förenklar vardagen för våra kunder och vi erbjuder ständig utveckling för dig som medarbetare hos oss.

I rollen som Customer Service Agent fungerar du som länk mellan D&B och kunden. Det är du som, tillsammans med dina kollegor i teamet, ser till att kunden får ett professionellt och trevligt bemötande både på telefon, via mejl och chatt. Du hjälper kunden hitta rätt och lösa problem i ärenden som rör våra kredit- och urvalstjänster. Customer Service är företagets hjärta och du är kundens röst in i organisationen så väl som företagets ansikte mot kunden.

Vi söker dig som ser god service som en självklarhet. Du har en hög arbetsmoral, ett naturligt driv och du är intresserad av nya utmaningar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö med en varierande vardag och ett högt tempo. Du är kvalitetsorienterad och har ett flexibelt förhållningssätt. För att du ska känna dig som hemma hos oss behöver du trivas med att vara en del av ett team där alla tar ansvar för sina arbetsuppgifter och tar hand om varandra. Vidare ser vi att du är van och trivs med att arbeta med telefon som ditt primära arbetsverktyg. Du bör också vara bekväm med det engelska språket då du kommer att arbeta på ett globalt företag.

Det här är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med ambition och stora chanser till att du därefter blir överrekryterad till Dun & Bradstreet! Du bör alltså se detta som någonting långsiktigt för att vara kvalificerad för tjänsten

Krav:

Telefonvana

God dator- och systemkunskap

Obehindrade kunskaper i svenska både tal och skrift

Mycket goda kunskaper i engelska både tal och skrift

Godkänd bakgrundskontroll (kreditkontroll samt utdrag ur belastningsregister)

Möjlighet till minst 50% närvaro på kontoret i Solna

Meriterande:

Tidigare arbete inom kundservice med inriktning mot finans

Vana av att jobba gentemot uppsatta mål och KPI:er !

Praktisk information
Start: Omgående
Kontrakt: Det här är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader med ambition och stora chanser till att du därefter blir överrekryterad till Dun & Bradstreet! Du bör alltså se detta som någonting långsiktigt för att vara kvalificerad för tjänsten
Plats: Solna
Omfattning: Heltid 8-17
Distansarbete: 50/50

I den här rekryteringsprocessen samarbetar Bisnode Dun and Bradstreet med The Wofi. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare Linda Gullbrandsson på linda.g@thewofi.se. Selektering av Cv:n och intervjuer hålls löpande så visa ditt intresse för tjänsten redan idag. Välkommen med ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Wofi AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 juni 2023
  • Ansök senast: 16 december 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024