Customer Service medarbetare till globalt finansbolag!

Customer Service medarbetare till globalt finansbolag!

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av en internationell och framgångsrik organisation och få meriterande erfarenhet inom service och administration? För vår kunds räkning söker nu en engagerad medarbetare till deras svenska Customer Service-avdelning!

OM TJÄNSTEN

I tjänsten som Customer Service medarbetare kommer du arbeta i en central roll och med kontaktytor både internt och externt. Ditt huvudansvar kommer vara att stötta företagskunder med finansiella lösningar via mejl och telefon. Du kommer också stötta säljare internt med frågor kopplat till leasing avtal. Här blir du del av ett team som består av 7 medarbetare, som alla arbetar målmedvetet mot att leverera en service av världsklass. Tjänsten passar dig som trivs med att ha många bollar i luften, har en god prioriteringsförmåga och trivs med att arbeta i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik.

Tjänsten är ett bemanningsuppdrag via Academic Work som förväntas pågå 6 månader.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Som Customer Service medarbetare kommer du ha daglig kontakt med företagskunder och stötta i frågor kring finansiering, fakturering och affären via telefon, mejl och CRM-system. Du kommer bland annat:


* Ge dagligt stöd till företagskunder och säljare via telefon och mail
* Följa upp kunders pågående finansieringsavtal
* Samarbeta med interna parter


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt
- Har tidigare erfarenhet av ett serviceinriktat arbete
- Har avslutad gymnasieutbildning
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då bägge språk används i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du har
- Arbetat i en liknande roll tidigare inom leasing eller relaterat arbetsområde

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Problemlösande
- Proaktiv och självgående

Vi söker dig som har en stark administrativ förmåga och är en stjärna på service. Du är en naturlig lagspelare och trivs i en arbetsmiljö där det händer mycket samtidigt som du har förmågan att prioritera och hantera flera parallella arbetsuppgifter samtidigt. Som person är du social, energisk, positiv och har en prestigelös inställning. Vidare har du en hög arbetsmoral och trivs med att arbeta proaktivt och självständigt.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

I slutskedet av processen kommer du behöva inkomma med slutbetyg från gymnasie eller högskola. Du kommer även behöva lämna anställningsintyg från dina senaste arbetsplatser. För att underlätta i processen får du gärna redan i din ansökan bifoga dessa dokument alternativt ta fram dem.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 november 2024
  • Ansök senast: 13 december 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024