OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett genuint intresse för sportbranschen, erfarenhet av kundservice samt en god systemvana? Då har vi hittat tjänsten för dig! PUMA är det tredje största sportföretaget i branschen där klimatet präglas av högt tempo, härliga kollegor och ständig utveckling! Som Customer Service-medarbetare blir du en del av det nordiska teamet där du kommer att arbeta för att vårda kundrelationer samt hjälpa till med implementeringen av nytt CRM system! Sök tjänsten redan idag! Vi går igenom urvalet löpande med omgående start!
OM TJÄNSTEN
För PUMAs räkning söker vi en prestigelös och noggrann medarbetare till deras Customer Service team i Helsingborg. De befinner sig just nu i ett byte av system där de ska ska implementera SAP och modulen för customer service. Rollen innebär också administrativt arbete med att ta emot och lägga nya orders, samt bibehålla och vårda befintliga såväl som nya kundrelationer.
Du kommer att få en introduktion till arbetet där du tilldelas en mentor under den första tiden för att sedan bli mer självgående i diverse arbetsuppgifter. Därför är det viktigt att du har lätt för att lära och sätta dig in i nya saker snabbt. Vidare arbetar du proaktivt och har en positiv inställning till de vardagliga utmaningar du kan ställas inför.
Du erbjuds
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Assistera och vara behjälplig vid bytet av system och implementeringen av CRM systemet SAP
- Ta emot och registrera inkommande ordrar via mail och telefon
- Arbeta proaktivt gentemot kund och ansvara för att ta fram information som efterfrågas
- Vid sidan om PUMA's ”personliga” Customer Service arbetar du också med B2B-webshopen där kunder både lägger beställningar, söker information och tar del av produktnyheter.
VI SÖKER DIG SOM
- Har ett intresse för kundservice och tycker om att skapa samt vårda kundrelationer
- Har ett genuint intresse för sportbranchen
- Har god systemvana och erfarenhet av att arbeta i CRM system så som SAP
- Är obehindrad i både svenska och engelska i tal och skrift
- Det är meriterande om du har en förståelse för något av de andra nordiska språken
Du är prestigielös, driven samt har en positiv inställning till de arbetsuppgifter du tar dig an. Du tycker om att utvecklas varje dag och lära dig nya saker eftersom PUMA är i ständig förändring för att möta dagens samt morgondagens kunder. Vidare kan du arbeta i högt tempo både självständigt men också i team där det gemensamma resultatet är A och O. Stor vikt i denna process kommer läggas vid din motivation för tjänsten samt hur du är som person. För att du ska passa i rollen ser vi att du är:
* Serviceinriktad
* Noggrann
* Kommunikativ
Övrig information
* Start: Omgående! Från 1 maj till mitten på augusti
* Omfattning: Heltid, kontorstider mellan 08.00-17.00
* Placering: Helsingborg
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Vill du veta mer om PUMA Nordic? Läs då vidare här!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231