OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Customer Service Officer kommer du att ha ansvar för flera av våra kunder Detta innebär bland annat: - Arbeta i en serviceorganisation i ständig förändring och utveckling - Omväxlande arbete med bl.a. kalkylering, prissättning och framtagande av instruktioner samt uppföljning - Ha regelbunden kontakt med våra kunders avdelningar inom In-flight Services, Crewbase samt Station - Initiera förbättringar och genomföra effektiviseringar - Tillsammans med kund utveckla och implementera nya koncept för ombordservice Till denna tjänst vill vi ha en energiska/drivande person med hög personlig integritet och ett genuint intresse för människor.Erfarenheter inom logistik och service ses som meriterande.Du bör kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska.Låter detta som något för dig? Urval och intervjuer genomförs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00