OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta med förstklassig kundservice och vara med och utveckla framtidens butikupplevelser? Är härlig stämning på jobbet A och O för dig? Då är denna tjänst inom design, inköp och produktion något för dig! Ansök nu.
Urvalet i denna rekrytering kommer att hanteras löpande vilket innebär att tjänsten kommer att kunna tillsättas innan sista ansökningsdatum. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Om rollen
I rollen som Customer Service Officer kommer du arbeta i en rådgivande roll och erbjuda förstklassig service till verksamhetens kunder. Rollen innebär att hantera ordrar och offerter, priskontroller från verksamhetens fabriker, interna och externa kontakter med sälj, lager och transportörer samt hantering av returer och reklamationer. Du kommer tillsammans med teamet ansvara för att se till att telefonen är bemannad under kontorstid samt besvara frågor via mejl.
Här blir du en viktig drivkraft i utvecklingen av organisationens kundupplevelse. Som medarbetare hos HL Display får du stora utvecklingsmöjligheter, flexibla arbetstider och arbetstidsförkortning. Du har även tillgång till friskvård och rikskort.
Din profil
Vi söker dig som har ett gediget intresse av att skapa kundupplevelser utöver det vanliga och vill arbeta i ett team med familjär stämning på ett internationellt bolag där teamkänsla och flexibilitet är i fokus.
Som person arbetar du enligt en tydlig process, organisera ditt arbete väl och slutför det som påbörjats. Du hanterar stress på ett konstruktivt sätt och bibehåller gott humör vid motgångar. Du ser även utanför boxen och tänker i nya banor samt hittar snabbt lösningar på uppkomna problem. Vi går mycket på personliga egenskaper men ser att du har någon erfarenhet från servicerelaterade yrken.
Krav för tjänsten
Arbetslivserfarenhet inom servicerelaterande yrken som kundtjänst / säljare eller annat motsvarande
Flytande svenska i tal och skrift
Mycket goda kunskaper i engelska
Goda kunskaper i Officepaketet
Meriterande
Kunskap i norska eller finska
Tidigare erfarenhet av affärssystem som Jeeves eller annat motsvarande
Om HL Display
HL Display är idag representerat på 70 marknader världen över och skapar attraktiva och innovativa butikslösningar för att skapa shoppingupplevelser utöver det vanliga. Genom att förstå konsumentens, varumärkets och butikens behov tillför HL Display lösningar som ökar försäljning, förenklar arbetet i butik och inspirerar samtidigt som de värnar om miljön.
Från att ha startat som ett enmansföretag på 50-talet är HL Display idag ett internationellt företag som arbetar med världens största butikskedjor och varumärken. HL Display är cirka 1200 anställda i koncernen där du som anställd snabbt kommer komma i kontakt med kollegor världen över. För rätt person, som trivs i en internationell miljö, innebär det stora möjligheter till vidareutveckling.
Övrigt
Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Ort: Stockholm Nacka Strand
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Line Andersson via 076-023 02 17 eller line@stegra.nu
Stegra Rekrytering AB hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.