Customer Service på deltid till Bisnode Dun & Bradstreet

Customer Service på deltid till Bisnode Dun & Bradstreet

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en medarbetare till Bisnode Dun & Bradstreets team inom Customer Service i Solna!

Letar du deltidsjobb och brinner för service – läs vidare! Vi söker dig som vill utvecklas inom service samtidigt som du får chansen att jobba i ett dedikerat och motiverat team! I denna roll kommer du att arbeta 5 dagar i veckan mellan 10:00-15:00 måndag till fredag!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker nu för Bisondes räkning en Kundservicemedarbetare. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Bisnode Dun & Bradstreet. Tanken är att du efter 6 månader kommer bli överrekryterad till Bisnode.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Söderenergis önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@professionalsnord.se

Du erbjuds:
• En utvecklande roll i en dynamisk miljö
• En gedigen introduktion och upplärning för att skaffa sig de verktyg som öppnar upp för att med tiden axla mer ansvar.
• En långsiktig arbetsgivare med fokus på medarbetaren

Arbetsuppgifter
I rollen som Customer Service Agent fungerar du som en länk mellan D&B och kunden, som i detta fall är privatpersoner. Det är du, som tillsammans med dina kollegor i teamet, som ser till att kunden får ett professionellt och trevligt bemötande på både telefon och mail. Du hjälper kunden att hitta rätt och lösa problem, i ärenden som rör kreditfrågor. Customer Service är företagets hjärta och det är här kunderna får ett första intryck.

Vi söker dig som
• Vi söker dig som har erfarenhet av service samt god datavana och intresse för IT/teknik. Detta är en tjänst för dig som vill utvecklas och växa, i en serviceinriktad tjänst.
• Du trivs i en miljö där tempot stundtals är högt och klimatet dynamiskt!
• Du motiveras av samarbete och laganda, samt skulle beskriva dig själv som snabblärd, anpassningsbar och nyfiken.
• Du kan prata flytande svenska och engelska

Det är starkt meriterande om du har kunskaper i norska, danska, finska eller tyska.

Då telefonen är ditt främsta verktyg ska du känna dig trygg och bekväm med detta. Ett krav för tjänsten är att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket i tal och skrift, samt känner dig mycket bekväm med datorn och att lära dig nya system. Har du erfarenhet av Salesforce är det meriterande.

Arbetstid måndag-fredag (helgfria dagar) klockan 10-15 (30 min lunch) enligt överenskommelse.

START: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
OMFATTNING: Deltid/ 60-30% - 10-15 vardagar 
STAD: Solna
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Filippa Furugren

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Lennartsson

Linnea Lindberg

Tobias Nilsson

Moa Markgren

Linnea Lindberg

Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner

Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson

Sara Gagner

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Professionals Nord Rekrytering AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 juli 2022
  • Ansök senast: 10 augusti 2022

Besöksadress

Storgatan 18, Sundsvall
None

Postadress

Storgatan 18
Sundsvall, 85230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024