OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett lokalt kontor för det Sydkoreanska rederiet HMM Co. LTD och vi söker nu medarbetare till vår Customer Service. Arbetet innebär operationellt arbete, både med import och export.
Vi söker en engagerad person som önskar att arbeta i en internationell miljö med högt tempo. Det dagliga arbetet innefattar:
Hantera exportbokningar
Dokumentation, BL-hantering
Importaviseringar
Fakturering
Kontakt med både kunder och leverantörer
Kontakt med kollegor över hela världen
Din profil: Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och ansvarsfull. Du har förmågan att kunna arbeta självständigt såväl som i team.
Du kan leverera mot uppsatta mål och deadlines. Du har en hög grad av servicekänsla gentemot kunder, leverantörer och kollegor.
Då vi är ett internationellt företag ställer detta krav på goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och skrift.
Det är meriterande om du har erfarenhet från rederi och / eller speditionsbranschen.
Intervjuer kommer att ske löpande.