OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Adigo erbjuder Elektriska motorlösningar & HMI produkter för framtidens elektriska fordon och maskiner. Vi ser till att kunderna får den mest lämpliga lösningen genom nyutveckling och anpassning som ger hög driftsäkerhet, effektiva lösningar och bra logistik. Adigo är verksamma på den nordiska och centraleuropeiska marknaden med fokus på kunder inom följande branscher:
- - Automotive
- - Arbetsfordon/maskiner
- - Materialhanteringsutrustning
Adigo är en systemintegratör och leverantör av elmotorer, motorstyrningar och HMI produkter främst för elektriska fordon och maskiner för den nordiska marknaden.Vårt fokus, långsiktiga strategi och nära kundsamarbete skapar en positiv tillväxt på en expansiv marknad med nya användningsområden.Genom ett kundnära arbetssätt, att ta fram rätt produkt och att ligga i teknikens framkant kan vi hjälpa kunderna att snabbt utveckla bra och kostnadseffektiva lösningar som ger dem konkurrensfördelar och därigenom nå en gemensam positiv utveckling.
Genom ständiga förbättringar och motiverade aktiva medarbetare med stort personligt ansvar åstadkommer vi en lönsam tillväxt. Adigo Drives AB är en del av den svenska börsnoterade tekniklösningskoncernen Addtech AB.
Denna rekryteringsprocess sköts av Clevry och frågor gällande tjänsten ställs till ansvarig konsultchef, I detta fall Molly Håkansson ( molly.hakansson@clevry.com). Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Din roll
I rollen som Customer service representative kommer du främst att arbeta med att ansvara för flödet av orderregistrering, inköpsbeställning, planering och leveransbevakning. Du kommer att arbeta med kunder och leverantörer men även ha stor kontaktyta internt på företaget. Du älskar att ge support och ser det som en självklarhet att ge god service till kunderna. Tjänsten innefattar därtill att du stöttar upp och avlastar dina kollegor på sälj när det behövs. Du kommer att arbeta nära inköp och tillhöra ett team med en öppen kultur och stark sammanhållning.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd hos oss på Clevry och uthyrd som konsult ute hos kund i 6 månader med god chans till förlängning. Tjänsten är på heltid med start omgående, placeringsort är Mölndal och du kommer att arbeta 37.5 timmar i veckan förlagda under kontorstid. Vi använder oss av ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdag.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Registrera/orderbekräfta kundordrar
- Ansvara för kundorder/leveransbevakning
- Hantera inkommande mail/samtal/prisförfrågning från kunder
- Vård av CRM systemet
- Utföra kundundersökningar
Din profil
Vi söker dig som har en fullständig gymnasieexamen inom teknik eller annan likvärdig inriktning och som har goda kunskaper i både svenska och engelska. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom administration, logistik eller kundtjänst men det är inget krav. Vidare ser vi gärna att du har en god systemvana och erfarenhet av att arbeta i ett affärssystem, gärna Monitor.
Vi kommer i denna rekrytering att fokusera mycket på dina personliga egenskaper och i denna roll ser vi att du som söker är noggrann och att du tar dig an dina arbetsuppgifter på ett lugnt och strukturerat sätt. Du som person har ett etiskt förhållningsätt och är anpassningsbar när situationen kräver det. Då du kommer att ha stora kontaktytor ser vi också att du som person är kommunikativ och serviceinriktad med god prioriteringsförmåga.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på molly.hakansson@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)