Customer Service Representative Dansk/Norsk

Customer Service Representative Dansk/Norsk

Arbetsbeskrivning

Drivs du av att leverera toppklassig service? Får du en kick av att göra kunder nöjda och alltid ge det lilla extra? Har du dessutom erfarenhet av att arbeta med kundservice och är redo för en ny utmaning?
Univar Solutions, en av Nordens ledande distributörer av kemikalier, söker nu en kundtjänstmedarbetare till vårt team på Malmökontoret. Vår kundservice är uppdelade i de olika nordiska språken och vårt kontor är placerat i centrala Malmö med goda pendlingsmöjligheter. Hos oss har du en viktig roll då du med stolthet kommer vara ambassadör för Univar Solutions framgångsrika varumärke. Tjänsten är ett vikariat på heltid under ett år till att börja med och med start omgående eller enligt överenskommelse.


Om tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare kommer du bland annat att arbeta med:
Registrering av kundorder i vårt ordersystem
Hantera orderläggning
Leveransuppföljning
Ta emot inkommande samtal och mail från våra B2B kunder
Vägleda våra norska kunder i ärenden
Hantera krediteringar och reklamationer



Din bakgrund
Vi tror att du har arbetat inom kundtjänst tidigare, men ser inget hinder att du är i början av ditt arbetsliv. Du är en fena på MS Office och är van att arbeta med mail och telefon som ditt främsta arbetsredskap. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av SAP.
Vi letar efter dig som gärna bidrar med positiv stämning och ger dina kunder ett förstklassigt bemötande. Du motiveras av att få tänka utanför boxen och tar egna initiativ för att nå resultatrika lösningar. Det är viktigt att du tycker om att arbeta proaktivt och att du kan tänka dig att växa tillsammans med Univar Solutions.
Vi är ett globalt företag med engelska som affärsspråk och därför förväntar vi oss att du behärskar engelska i tal och skrift. Vi ställer även krav på att du kan danska och/eller norska för denna tjänst.


Vad Univar Solutions erbjuder dig
Hos oss får du möjligheten att arbeta för ett stort globalt företag i en internationell miljö, där du både får inspireras och utvecklas i ett flexibelt och fritt klimat. Vi strävar efter att ha kul tillsammans och glädjas åt våra framgångar och värdesätter vår personal för att nå nästa nivå, både individuellt och som helhet för teamet. Du får möjlighet att arbeta med ett starkt varumärke och marknadsledande produkter där varje dag hos oss bjuder på nya utmaningar och möjligheter.

Ta chansen idag och bli en del av vårt team genom att skicka in din ansökan senast den 12 juni 2022.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande så vänta inte. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev.
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Johan Nordlander tel. +46 70 657 9130.

Kontaktpersoner på detta företaget

Avdelningschef Peter Högberg
023- 45682
Inside Sales Helen Alvarez
08-734 33 23
Talent Management Annika Westman

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HK FALUN
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 maj 2022
  • Ansök senast: 12 juni 2022

Besöksadress

PELLE BERGS BACKE 3
FALUN

Postadress

BOX 1935
FALUN, 79119

Liknande jobb


Administratör

Administratör

21 november 2024

1 st line support till ekonomi

1 st line support till ekonomi

21 november 2024

21 november 2024