OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Xzakt Kundrelation i Gävle söker nu nya stjärnor att ta sig an rollen som mästare i fantastisk kundservice tillsammans med HelloFresh i rollen som kundservicehandläggare! Är du den vi söker?
HelloFresh har sedan starten i Berlin år 2011 vuxit till en global aktör inom mat och matlagning där man erbjuder färdiga indegrienser och recept levererat hem direkt till dörren till människor över hela världen.
I rollen kommer du hantera och hjälpa HelloFreshs kunder i Sverige via telefon, men även via mail och chatt kring deras frågor om HelloFreshs tjänster och produkter.
För att lyckas i denna roll behöver du,
- Vara väldigt trygg i det svenska samt engelska språket i både tal och skrift, våra kunder har alla möjliga bakgrunder och kommer från hela världen och förväntar sig då korrekt språk i tal och skrift oavsett om det är engelska eller svenska.
- Vara stresstålig. Ibland händer det mycket och många kunder behöver vår hjälp samtidigt och det ordnar sig alltid men det kan bli mycket ibland.
- Lösningsorienterad och flexibel. Nya utmaningar uppstår alltid och ingen dag är den andra lik och våra kunders förväntan och upplevelser ställer alltid nya krav samt förväntningar som vi måste lösa på bästa sätt tillsammans.
- Trygg och säker i att arbeta mot tydliga mål inom kundnöjdhet och service. HelloFresh växer och deras krav på service och kundnöjdhet är vital i deras tillväxtresa. Nöjda kunder skapar mer nöjda kunder!
Arbetstider är förlagda: Måndag - Söndag, 07:00 - 22:00
Kontaktpersoner på detta företaget
Karin Spassova
0736326289