Customer Service Representative inom medicinteknik i Kista

Customer Service Representative inom medicinteknik i Kista

Arbetsbeskrivning

"Vi är ett härligt gäng med mycket energi där man i den ena sekunden kan skratta tillsammans och i den andra arbeta intensivt med ett klurigt kundcase. Vi arbetar med medicintekniska leveranser så vi har en mission - det vi gör här är viktigt!" Så beskrivs rollen som Customer Service Representative i Kista. De söker nu en ny medarbetare med start i december. Företaget har oerhört fina lokaler, en kort promenad från Kista tunnelbana. Sök redan idag för att bli en del av detta kundfokuserade och härliga gäng!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en Customer Service Representative till ett medicintekniskt företag i Kista. Detta globala företag hjälper patienter med kroniska och livshotande sjukdomar att kunna leva ett så bra liv som möjligt. Som Customer Service Representative kommer du att spela en viktig roll i teamet.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget kommer att vara på heltid och sträcka sig minst 6 månader framåt. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som Customer Service Representative kommer du att tillhöra ett team som tillsammans arbetar med att hantera orders och att lösa olika kundcase. I rollen kommer du främst att hantera kundkontakt över telefon och mail och vara den primära kontakten för kundförfrågningar, orderhantering och koordinering av kundservicebehov. Vidare kommer du lösa rutinmässiga som icke-rutinmässiga kundfrågor av olika karaktär samt undersöka problem relaterade till leverans av produkter, krediter och beställningar. Teamet arbetar med stort utvecklings - och kvalitetsfokus vilket bland annat speglas i deras dagliga utvecklingsmöten samt då de arbetar mot KPI:er som mäter kvalitet.

VI SÖKER DIG SOM
- Har 1-3 års tidigare erfarenhet från en liknande roll
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift

Som person har du en god förmåga att prioritera och ha många bollar i luften då man i rollen hanterar många olika ärenden parallellt. För att trivas i gruppen är du social och du är inte rädd för att fråga om hjälp. Du kommer även med nya idéer och förbättringsförslag då gruppen har stort kvalitetsfokus. Vidare har du ett stort servicefokus och trivs i en roll med mycket kundkontakt.

För denna roll önskar vi att du publicerar ditt CV på engelska.

Övrig information


* Start: 12 december
* Omfattning: Heltid
* Placering: Kista


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 november 2022
  • Ansök senast: 25 december 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Kundtjänstmedarbetare till Blekingetrafiken

Kundtjänstmedarbetare till Blekingetrafiken

11 oktober 2024

11 oktober 2024