OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet inom administration, orderhantering och kundkontakt? Är du som person strukturerad med ett sinne för service? Vår kund söker nu en Customer Service Representative till sitt marknadsteam. Du erbjuds en bred och varierande tjänst i ett högpresterande team där du kommer ha nära samarbete med kollegorna. Som person är du ansvarsfull, driven och flexibel samt har lätt att fungera i sociala relationer.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
I rollen som Customer Service Representative kommer dina arbetsuppgifter bland annat innebära:
Administrera kundorder i SAP
Administrera fakturering/kreditering
Säkerställa leverans av varor och tjänster enligt kunds önskemål
Hantera kontakter med kunder gällande ordrar och leveranser
Kommunicera eventuella problem som kan leda till försenad betalning, faktureringsförseningar,
prissättning eller leverans- och produktfrågor.
Bidra till att skapa försäljningsprognoser utefter kunders behov.
Arbetstider
Heltid med goda möjligheter till anställning hos kund efter inhyrningsperiod. Dagtid.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom orderhantering. Vi ser gärna att du har en ekonomiutbildning eller motsvarande utbildning/arbetslivserfarenhet
Du har kunskap i Officepaketet och erfarenhet av att arbeta i affärssystem, företrädesvis SAP 4S/Hana.
För arbetet krävs att du är noggrann och har en god samarbets-, initiativ- och organisationsförmåga.
Du har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift.
Vi värdesätter självklart även personliga egenskaper såsom en positiv grundsyn, framåtanda och ett glatt humör.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Sista ansökningsdag: 2021-03-10, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information, kontakta: David Erzberger, Consultant Manager, david.erzberger@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044