Customer Service Representative sökes till Tarkett

Customer Service Representative sökes till Tarkett

Arbetsbeskrivning

Vill du ingå i ett härligt och sammansvetsat team som brinner för att ge service i världsklass? Då har vi tjänsten för dig! Tarkett är ett globalt, stort och framgångsrikt golvföretag med försäljning och produktion över hela världen där stort fokus ligger på hållbarhet och design. Du finner mer info om företaget på www.tarkett.se.

Just nu söker Tarkett en ny förmåga på deras kundservice där du kommer bli anställd av oss på Lernia för konsultuppdrag. Du kommer att arbeta i öppna, trivsamma och trevliga lokaler i Umestans Företagspark.

Om tjänsten

I rollen som Customer Service Representative kommer du huvudsakligen att ge professionell service, support och arbeta med order- och claimshantering. Utöver det kommer du att administrera och hantera ärenden du ansvarar för. Kanaler du kommer arbeta med är telefon, mail, EDI och Web. Dina framtida kollegor är ett härligt gäng som supporterar och stöttar varandra i det dagliga arbetet.

Bakgrund

Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning och några års arbetslivserfarenhet av arbete inom kundtjänst, service eller support. Vidare ser vi gärna att du har goda kunskaper i Officepaketet och kunna arbeta på såväl svenska som engelska i tal och skrift.

Vi strävar efter mångfald i vår verksamhet och ser det som en styrka. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund.

Meriterande

Vid anställning kommer du att få en gedigen och pedagogisk upplärning där du får de verktyg som krävs för att kunna utföra ett bra jobb. Dock kan startsträckan kortas ner om du har tidigare kunskap inom vissa områden som vi ser som meriterande. Har du erfarenhet i SAP affärssystem och CRM Microsoft, eller kanske arbetat med digital service och kommunikation? Det är även starkt meriterande om du har kunskaper inom Konsumenttjänstlagen och konsumensköplag samt ABM07.

Personliga egenskaper

Som person är du självständig och noggrann i både utförande och uppföljning. Du tar gärna ett större ansvar för arbetsplatsen och dina arbetsuppgifter. Du har ett intresse och fallenhet för att kunna hantera olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Du kan prioritera rätt vid högre tryck och har en starkt utpräglad service- och teamkänsla.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Visstidsanställning 6 månader, konsultuppdrag med goda möjligheter till förlängning.

Arbetstider är måndag till fredag kl. 8-16.30 (Sommartider 8-16)

Tillträdesdag

Vi söker någon som kan börja omgående eller enligt överenskommelse.

Information

Urval och intervjuer sker löpande, vi välkomnar därför din ansökan redan idag. För frågor kring tjänsten, kontakta ansvarig Konsultchef Rebecka Junghagen rebecka.junghagen@lernia.se Observera att vi ej tar emot ansökningar via mail, du söker via vår hemsida Lernia.se/jobb.

Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 mars 2023
  • Ansök senast: 11 april 2023

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024