Customer Service Representative till 3M i Solna

Customer Service Representative till 3M i Solna

Arbetsbeskrivning

The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.

I rollen kommer du tillsammans med dina kollegor att ansvara för att leverera service i världsklass. Ni kommunicerar via telefon, mail och chatt samt arbetar med orderhantering i systemen SAP och Salesforce. Du kommer följa upp beställningar och arbetar med ärendehantering. Vidare kommunicerar du och samarbetar med kollegor i andra stödfunktioner och säljorganisationer i olika länder.

3M sitter i sprillans nybyggda, luftiga och fräscha lokaler i Solna/Järva krog. Smidigt både för dig som bor nära, åker bil eller tåg. I huset finns såklart grymma kaffemaskiner för den som inte klarar en arbetsdag utan ett antal koppar.

Teamet du kommer att vara en del av jobbar mot området Hälsovård. Tillsammans med flertalet The Place kollegor arbetar ni med service och support för kunder i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Vi hoppas du kan starta relativt omgående och tänka dig att stanna hos 3M i 12 månader, med goda möjligheter till förlängning. Tjänsten är på heltid, med arbetstiderna mån-fre 08.00-16.30.

Vem tror vi att du är?

För att göra succé i rollen och trivas i gänget tror vi att du har följande bakgrund:

• Tidigare erfarenhet från arbete inom kundservice/ kundsupport
• Engelska och svenska flytande i tal och skrift
• Kunskap i något av de nordiska språken är mycket meriterande, särskilt norska eller danska
• Erfarenhet av affärssystemet SAP och Salesforce är mycket meriterande

Vi tror att du är en person med positiv energi som är prestigelös och alltid stöttar och hjälper dina kollegor när det behövs. Du är inte rädd för att hugga i, är flexibel och har lätt för att prioritera. Vidare är du serviceinriktad, motiveras av ansvar, arbetar bra såväl självständigt som i team och har en positiv och lösningsfokuserad inställning.

Om 3M

Vi gör kraftledningar lättare så att mer ström når fler människor. Vi hjälper tillverkare att skapa mer med mindre. Vi automatiserar hälsovårdsuppgifter så att rätt person får rätt information. 3M hjälper företag och enskilda personer över hela världen att lyckas varje dag. Samtidigt bidrar vi till verkligt hållbar global utveckling genom miljöskydd, företagsansvar, socialt ansvar och ekonomiska framsteg. Vi använder vetenskap till att göra verklig skillnad för var och en i världen.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Nyckelord: norska, danska, kundservice, customer service, customer support, SAP

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Place AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 september 2022
  • Ansök senast: 9 oktober 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024