Customer Service representative till Abbott Rapid Diagnostics

Arbetsbeskrivning

Om kunden: I mer än 125 år har Abbott försett världen med nya produkter och teknologier som skapar möjligheter till hälsa för människor i alla livets faser. Idag sysselsätter dem ca 103 000 medarbetare, som tillsammans hjälper människor att leva inte bara längre utan även bättre, i mer än 160 länder. Abbott Toxicology Nordics är en del av Abbott Rapid Diagnostics och där arbetar ungefär 30 heltids- och 75 deltidskollegor. Kontoret är beläget i Kista.

Som global ledare är bolaget engagerade i att tillhandahålla innovativa lösningar och exceptionellt stöd till organisationer som försöker upptäcka och avskräcka missbruk av narkotika och alkohol. De levererar avancerade testsystem till en mängd olika branscher, inklusive arbetsgivare, myndigheter, hälsovårdskliniker, laboratorier, familjeadvokater, läkemedelsbehandling och rehabiliteringscenter.



Om tjänsten: Du ingår i ett team på 2 personer som ansvarar för administration och support för bolagets produkter, test och tillbehör.

Dina primära arbetsuppgifter är kommer bland annat vara:

- Hantering av det administrativa flödet för de produkter bolaget tillhandahåller
- Orderhantering, fakturering, CRM och leveransbevakning
- Besvara produktrelaterade ärenden samt support via mail och telefon


Vad tjänsten innefattar kan komma att revideras något under tidens gång beroende på bolagets behov samt dina kompetenser och tidigare erfarenheter.

Kvalifikationer: Vi söker dig med några års erfarenhet från administrativt arbete och orderhantering i SAP. God datorvana och möjlighet att snabbt lära sig nya system är en förutsättning för att passa bra in i denna roll. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att hantera flera olika uppgifter parallellt samt föra noggrann administration i olika system. Att vara detaljorienterad och strukturerad kommer att vara mycket viktigt i denna roll.

Vi ser vidare att du har vana från att ha arbetat i en roll med kundkontakt, gärna via orderhantering. Har du erfarenhet av merförsäljning så är det ett plus. Vi tror att du precis som vi värnar om långsiktiga goda relationer och har en social nätverkande förmåga och affärsmässig approach.

I den här rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vi tror att du har följande personliga egenskaper:

- Du är en serviceinriktad och engagerad medarbetare
- Du är självgående och handlingskraftig
- Du värdesätter noggrannhet och är strukturerad i ditt arbete
- Du har en väl utvecklad samarbetsförmåga


Tillträde, omfattning och anställning: Tjänsten är på heltid, kontorstider, med start omgående. Detta är en direktrekrytering och tjänsten är på ett år.



Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.

Har du frågor besvaras dessa av Alisha Baig eller Cecilia Enfors på Hero på alisha.baig@hero.se eller cecilia.enfors@hero.se

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 augusti 2020
  • Ansök senast: 7 september 2020

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024