OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brilliant People hjälper företag på den svenska marknaden med tjänster inom bemanning, rekrytering och outsourcing av försäljnings, support och serviceuppdrag. Våra värderingar präglas av öppenhet, gemenskap och en vilja att alltid skapa ett extraordinärt värde för våra kunder och konsulter.
Älskar du människor, kommunikation och att skapa förtroendeingivande relationer? Vill du vara ansiktet utåt och ha en central roll på ett spännande fintech bolag? Nu söker vi efter ytterligare en Customer Service Representative med ett intresse för e-handel och finansiella tjänster!
Som Customer Service Representative kommer du att bli en vass nyckelspelare på bolaget i ditt arbete med kundservice. Du kommer att vara med och driva verksamheten framåt och ständigt hålla dig uppdaterad kring kundens behov. Du kommer aktivt att arbeta med bolagets varumärke och approach ut mot kund med syfte att skapa tilltro, öka kundnöjdheten och överträffa kundens förväntningar.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
• Representera företaget i daglig kontakt med kund.
• Ge service i världsklass till kunder över telefon, chatt och mail.
• Besvara frågor avseende fakturafrågor, kontofrågor, delbetalningar och kortbetalningar.
• Informera om tjänster och produkter så som sparkonto och lån.
Vi söker dig som är ödmjuk, lyhörd och pålitlig vilket lyser igenom i ditt arbetssätt och i varje dialog med kund. Då du kommer att kommunicera med kunder genom ett flertal kontaktytor är en god kommunikationsförmåga nödvändig. Tempot är högt vilket du trivs med då du är bra på att multitaska samt är organiserad och stresstålig. Framför allt älskar du kundkontakt och problemlösning.
Som Customer Service Representative erbjuds du:
• En stimulerande arbetsplats med högt i tak och härlig sammanhållning.
• Goda utvecklingsmöjligheter på ett bolag i tillväxtfas.
• Marknadsmässig fast lön och förmåner.
• Teambuilding aktiviteter och AW kvällar.
För att lyckas i rollen tror vi att du:
• Har gymnasial utbildning.
• Har erfarenhet av liknande kundservicerelaterade roller eller tidigare erfarenhet av service och försäljning.
• Är självständig, har hög arbetsmoral och är en fena på att kommunicera.
• Har svenska som modersmål eller motsvarande kunskaper i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska i tal och skrift.
• Varken förekommer i belastningsregister eller kreditupplysning.
Anställningen inleds med en gedigen utbildningsvecka för att ge dig bästa förutsättningarna för att lyckas i din arbetsroll.
Du utgår från huvudkontoret i centrala Stockholm och arbetstiderna är måndag-fredag kl. 08:00-17:00 varannan vecka och
kl. 09:00-18:00 varannan vecka.
Intervjuer sker löpande och tillsättning sker omgående. Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan redan idag! Efter avslutad rekryteringsprocess blir du direkt anställd hos bolaget.
Har du frågor kring tjänsten?
Vänligen kontakta:
Aida Berbic, Rekryterare
0702663111, aida.berbic@brillirantpeople.se