Arbetsbeskrivning
Vill du bli en del av vårt team? Har du öga för service och vill arbeta på ett företag där innovation, hållbarhet och design är ledorden. Då kanske rollen som Customer Service Representantive på Tarkett är perfekt för dig!
Tarkett har verksamhet i form av både produktion och försäljning av golv i över 100 olika länder och präglas av ett starkt industriellt entreprenörskap och ett brinnande intresse för alla slags golvmaterial. Du kommer att få arbeta med ett glatt och sammansvetsat gäng i öppna och trivsamma lokaler i Umestans företagspark. Vi tror att när du trivs i din arbetsmiljö lär du dig mer och når längre, vilket bidrar till innovation och resultat samtidigt som vi tillsammans lyckas ge den bästa möjliga servicen till våra kunder.
Din roll hos oss
I rollen som Customer Service Representative kommer du huvudsakligen arbeta med att hjälpa och supportera våra kunder i olika ärenden. Det kan bland annat handla om order- och claimshantering samt administration av olika slag. Din vardag präglas av nära kundkontakt via telefon, e-post, EDI och webbkanaler. Du kommer hantera både företags- och privatkunder.
Du kommer att arbeta i våra moderna och trivsamma lokaler i Umestans företagspark tillsammans med ett engagerat och sammansvetsat team. Här värderar vi trivsel och utveckling – vi tror att en inspirerande arbetsmiljö främjar både innovation och högklassig kundservice.
Vid anställning kommer du självfallet få den introduktion/upplärning du behöver för att kunna utföra arbetet på bästa sätt.
Placering: Tarketts kontor i Umeå
Tjänst: Heltid, tillsvidare
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Hantera order och reklamationer
Administration och uppdatering av kundinformation
Stöd till våra kunder kring produkter och tjänster
Om dig
Det viktigaste för oss är att du är genuint intresserad och vill göra det där lilla extra för att ge den bästa möjliga servicen. Som person tycker du om förändringar och kan även motivera andra till nytänkande. För att lyckas tror vi att du är trygg, självgående och ansvarstagande samt att du har förmågan att se nya lösningar.
Vi ser gärna att du har
Minst gymnasieutbildning
Erfarenhet från kundtjänst, service eller supportarbete
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Kunskap i Officepaketet och vana av att arbeta med olika digitala verktyg
Meriterande om du också har
Erfarenhet av e-handel, digital kommunikation eller SAP affärssystem
Kunskap om konsumenttjänstlagen, konsumentköplagen och ABM07
Om Tarkett
Tarkett är ett globalt, stort och framgångsrikt golvföretag med försäljning och produktion över hela världen där stort fokus ligger på hållbarhet och design. Tarkett har tillverkat golv i Sverige sedan 1886 och marknadsför idag golv- och väggprodukter för såväl hemmiljö som design-och funktionslösningar för offentlig miljö. Med en av marknadens bredaste produktportföljer och mer än 130 års erfarenhet och av att skapa säkra, hållbara och inspirerande golvlösningar vill vi på Tarkett fortsätta att bidra till livskvalitet, trivsel och lönsamhet för våra kunder världen över.
Din ansökan
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Björn Edberg på bjorn.edberg@onepartnergroup.se. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.
Välkommen med din ansökan!