OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
2 lediga tjänster till Nestlé Health Science
Vårt team behöver förstärkning av kolleger som gillar vår business och är positiva och fulla med energi. Arbetet består bla av orderhantering, returer och reklamationer.
Våra specifika utmaningar i nära framtid äratt bygga ett enhetligt och starkt team och därför behövs engagerade medarbetare som trivs att jobba med kundkontakter och som har ha en hög simultankapacitet.
Det är full fart och varje dag är en utmaning, vilket gör jobbet inspirerande.
Betydelsefulla egenskaper
* Serviceinriktad - man måste verkligen tycka om att ge service och hjälpa våra kunder
* Stress - är det mycket av, så full fart måste kännas stimulerande
* Flexibel - att omprioritera och förmåga att byta fokus är ett krav
* SAP - jobbar vi med, så bonus om du har erfarenhet av detta
* Teamkänslan - är välutvecklad i den här positionen samtidigt som man har egna arbetsuppgifter
Konkreta arbetsuppgifter består av orderhantering men även behandling av reklamationer.
I arbetet ingår även resor, vilket innebär 2-3 dagar till Helsingborg, ca 1 gång i månaden.
Placering: Stockholm
Språkkunskaper: Engelska och förstå norska
Ansökan skickar du senast den 20 Juni till www.nestle.se / Lediga tjänster. Sök snarast eftersom vi tillämpar löpande urval.
Ställ frågor om tjänsten till annika.johansson@se.nestle.com mobilnr. +46 70 543 50 55. Frågor kring rekryteringsprocessen kontakta annette.scheer@se.nestle.com, +46 70 223 58 81.
För fackliga frågor kontakta Minette Rosén på minette.rosen@se.nestle.com +46 42 19 33 55.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annette Scheer
042199100
042199100
Annette Scheer
042199100
042199100
HR Specialist Annette Scheer
042199100
042199100