OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tänk om du kunde sommarjobba och bidra till en hållbar framtid? Vi söker nu efter serviceinriktade medarbetare som vill ha ett sommarvikariat på Customer Service i Frövi
På BillerudKorsnäs ger vi dig möjlighet att i ditt dagliga arbete bidra till en mer hållbar framtid samtidigt som du får bra erfarenheter för framtiden. Ta chansen att arbeta på ett företag vars värderingar och kultur är kärnan av verksamheten och där vi tror på dynamiken i en grupp med olika bakgrund och erfarenheter.
Tidsperioden för sommarjobbet är tidigast från vecka 18 och senast till vecka 37. Arbetstiden för denna tjänst är dagtid.
Beskrivning av tjänsten
Som Customer Service Specialist kommer du få möjlighet att prova på ett varierande arbete. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter handlar bland annat om orderadministration och kundhantering. Du har dagligen kontakt med kunder och externa parter vilket innebär att är du en viktig roll för hela BillerudKorsnäs. Om du anser att service är ett roligt och viktigt område att arbeta inom är det här ett perfekt jobb för dig.
Vi ansvarar för kunder utifrån marknadens språk, vi önskar därför semesteravlösare där svenska och engelska är huvudspråk, men även meriterande om du har goda kunskaper i tal och skrift i det tyska och franska språket.
Du kommer att arbeta med:
Service och kundhantering
Förfrågan- och orderadministration
Säkerställa att serviceerbjudandet till våra kunder uppfylls
Ansvar för order till cash
Länken mellan kund och produktion
Kvalifikationer
Avslutad eller pågående gymnasieutbildning med godkända betyg är ett krav
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
Meriterande med goda kunskaper i franska och tyska, i både tal och skrift
Du måste ha fyllt 18 år
Vi ser det som meriterande att du fortsatt din utbildning efter gymnasiet med en inriktning mot logistik, produktion, ekonomi eller liknande områden. Vi värdesätter även om du har tidigare erfarenhet från jobb i olika IT system. Stor vikt läggs även vid dina personliga egenskaper som i kombination med tidigare erfarenheter avgör om du är rätt person för oss.
Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som Customer Service Specialist är du en positiv och driven person med hög servicekänsla. Vi ser det som en fördel att du förstår leveransprocessens olika delar och hur den bidrar till servicegraden. Du är en lagspelare som har lätt för att samarbeta och förstår värdet i en trygg och säker arbetsmiljö. Du är en person som ser möjligheter när utmaningar uppstår och för yrket behöver du även ha en viss stresstålighet.
För oss är det viktigt att du känner igen dig i BillerudKorsnäs värdeord; tänka nytt, känna ansvar, samarbete och skapa värde.
Kontakt
Har du frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta Emelia Nydén, Team Leader Customer Service, Emelia.Nyden@billerudkorsnas.com / +4658137615 alt. Christina Jansson, Manager Customer Service Frövi, Christina.Jansson@billerudkorsnas.com / +4658137123.
Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att ta kontakt med Sofia Rehnwall, HR Administratör, sofia.rehnwall@billerudkorsnas.com/ 0701677151.
Ansökningsinformation
Om du vill bli vår nästa medarbetare som tillsammans med oss utmanar konventionella förpackningar för en hållbar framtid är du välkommen med din ansökan senast 28 februari 2021.
Urval sker löpande och vi kontaktar dig för nästa steg.