Customer Service Specialist

Customer Service Specialist

Arbetsbeskrivning

”FOR THOSE WHO MAKE A DIFFERENCE” är en mening som är återkommande i vår verksamhet såväl nationellt som internationellt. STANLEY Securitýs Säkerhetscenter är mer än en larmcentral som sedan starten på 50-talet säkerställer att de tjänster vi levererar till våra kunder håller en hög kvalitet. Idag är vi Europas mest klassificerade säkerhetscenter vilket innebär att vi ständigt arbetar efter högt uppsatta krav och mål. Hos oss får du vara med och leverera de bästa och senaste lösningarna inom säkerhet till viktiga kunder så som myndigheter, kommuner och större företag." 

Vi på STANLEY Security söker dig som har rätt inställning och egenskaper för att ge den bästa servicen till våra kunder. Letar du efter ett långsiktigt deltidsjobb och vill arbeta 1-2 vardagar i veckan, samt ha ett jobb där du får göra stor skillnad samtidigt som du får nytta av både dina system-skills och sociala egenskaper? Då kan rollen som Customer Service Specialist hos oss på STANLEY Security vara ditt nästa extrajobb! 

 

Ansvarsområden

I rollen som Customer Service Specialist blir du STANLEY Security’s första kontaktpunkt mot kund, vilket ställer krav på noggrannhet vad gäller säkerhet samt service i världsklass. I rollen kommer du att ta emot inkommande samtal och även arbeta administrativt. Som en del av vårt team är det extra viktigt att du har förmågan att ta egna initiativ, agera proaktivt och ha en rådgivande roll i kontakt med kunden. 

Vi erbjuder


• Du blir en del av Sveriges mest avancerade larmcentraler, där du får vara med och göra skillnad och bidra i vårt arbete att göra världen till en tryggare plats.
• Ett långsiktigt och meriterande extrajobb, där du får värdefull erfarenhet av att arbeta med kundservice i en säkerhetsklassad miljö.
• Utveckling och närvarande chefer - Vi lägger stor vikt vid att våra medarbetare utvecklas i sina roller. Du kommer därför att ha en dedikerad team leader som följer upp ditt arbete. Förutom löpande kompetensutveckling, värnar vi även om att erbjuda interna karriärmöjligheter. För rätt person finns därför möjlighet att på sikt utvecklas med oss.
• En positiv kultur – Du bli en del av vårt moderna säkerhetscenter på Kungsholmen, som kännetecknas av passion och hängivenhet för säkerhet, kvalité och kundnytta. Men som även fokuserar mycket på att ha kul tillsammans på jobbet. Hos oss är engagemanget högt och fika och walk and talks viktiga inslag.

Vi söker dig som


• Har tidigare erfarenhet av service
• Kan arbeta dagtid 1-2 vardagar/v och är flexibel med vilka dagar du kan arbeta, samt kan hoppa in med kort varsel
• Är datorvan och har lätt för att lära dig nya system
• Har goda kunskaper i svenska och engelska såväl i tal som i skrift, då du kommer att ha daglig kontakt med våra kunder.

Det är meriterande om du har:


• Erfarenhet av liknande roller där du har arbetat med telefon som arbetsverktyg och spenderat långa stunder framför flertalet bildskärmar.
• Goda kunskaper i andra nordiska språk, främst finska och norska.

För att passa i rollen tror vi att du känner igen dig i nedan egenskaper:


• Engagerad med en vilja att lära dig
• Du tycker om och drivs av att ta ansvar
• Trivs med att arbeta i ett högt tempo och har förmågan att byta fokus även i pressade situationer
• Du upplevs som trygg och säker i din kommunikation och har en förmåga att sorterar ut och kommunicera viktig information till våra kunder. 
• Du trivs med att lösa problem och har en förmåga att förenkla det svåra.

 

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Omfattning: Extra vid behov, 10%. Dag/Kväll/Helg. Möjlighet till att arbeta mer kan finnas. Under upplärningen, 1-2 mån, krävs det att du arbetar minst 3-5 dagar i veckan.

Ansökan:


• Vi tar emot och hanterar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan redan nu. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Bifoga en kort motivering till varför du söker just denna roll.


• En förutsättning för att bli anställd hos oss krävs det ett svenskt medborgarskap samt ett godkännande av Länsstyrelsen, som slutkandidat genomgår du även bakgrundskontroll.  


• Vi arbetar aktivt för en bra arbetsmiljö med jämställda förhållanden och vi ser gärna sökande med olika bakgrunder.


• Tveka inte att höra av dig om du har några frågor. Frågor besvaras av rekryterande chef Zarah Gerdin, zarah.gerdin@sbdinc.com alt. Rekryteringsspecialist, Hana, på hana.shakib@sbdinc.com Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Joel Svensson, Affärschef
010-458 8575
Ronny Sundkvist, Facklig företrädare SEF
010-458 85 65
Daniel Wilke, Produktionschef
+46 10 458 84 54
Johan Olsson, Regionchef
010-458 84 70
Jerry Svensson, Unionen
010-458 70 10
Henrik Thorén, Produktionschef
+46 10 458 86 15
Robert Hedwall, Facklig kontaktperson SEF
+46 10 458 84 12
Kristian Ottosson, Servicechef
+46 10 458 84 87
Anders Aourell, Facklig representant SEF
+46 10 458 83 35
Anders Aourell, Facklig representant SEF
010-4588335

Sammanfattning

  • Arbetsplats: STANLEY Security Sverige AB
  • 3 platser
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 oktober 2022
  • Ansök senast: 10 november 2022

Besöksadress

Box 12545
None

Postadress

Box 12545
Stockholm, 10229

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024